Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost uitschakelen sterk wachtwoord

uitschakelen sterk wachtwoord

10 aug 2014 15:56
#1
Nog een vraag van mij, omdat ik problemen heb met het inloggen van een nieuwe gebruiker heb ik op het internet gevonden dat je via: extentions>plugin-manager>user-joomla>strong password, kunt aangeven dat sterke wachtwoorden gebruikt kunnen worden en dat dit zou moeten helpen. Aldus heb ik gedaan, maar die is geen oplossing. wel heb ik gelezen dat het beter is om dit uit te schakelen omdat dit er nogal eens voor wil zorgen dat er helemaal niet meer ingelogd kan worden. Nu heb ik gepoogd om Strong password weer uit te schakelen, maar ik kan het op extentions>plugin-manager>user-joomla>strong password niet meer vinden. Hier staan alleen de mogelijkheden zoals op de bijlage afgebeeld. Als het zo is dat dit sterke wachtwoord niet voor problemen kan zorgen mag het van mij zo blijven staan, maar dan nog zou ik graag willen weten hoe ik het kan uitschakelen.

Ik dank jullie weer voor de hulp

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

uitschakelen sterk wachtwoord

10 aug 2014 16:16
#2
Als je nu versie 3.3.x gebruikt dan zit dat er inderdaad niet meer in. Maar dit heeft uitsluitend te maken met de gebruikte PHP versie. De wachtwoordversleuteling op PHP 5.3.10 werkt anders dan op lagere versies. In oudere Joomla versies kon je daarom nog wel een keuze maken omdat die geschikt was voor lagere PHP versies. Maar aangezien de standaard voor Joomla 3.3.x minimaal PHP 5.3.10 is, is dat nu dus niet meer nodig.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37132

uitschakelen sterk wachtwoord

10 aug 2014 16:27
#3
Dag Astrid, ik dank je voor je reactie. Ik was dus bang dat binnenkort niemand meer zou kunnen inloggen, maar ik weer rustig slapen, dank voor de moeite.
Discussie gesloten.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.760 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie