Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Registratie mislukt

Registratie mislukt

10 sep 2014 16:18 - 10 sep 2014 16:56
#1
Als je je regristreerd op mijn intro pagina dan geeft de site de volgende message:
Waarschuwing: Registratie mislukt: Er is een fout opgetreden bij het verzenden van de registratie e-mail. Er is een bericht verzonden naar de administrator van de website.

waar zou dat aan kunnen liggen?

Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
Laatst bewerkt 10 sep 2014 16:56 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Yalepo
  • Yalepo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

Registratie mislukt

10 sep 2014 16:55
#2
Ik heb je vraag afgesplitst. Graag 1 onderwerp per topic, zo houden we het forum overzichtelijk.
Ik denk dat de mailfunctie niet werkt of dat je de mailinstellingen niet goed hebt staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37131

Registratie mislukt

10 sep 2014 17:18 - 10 sep 2014 17:24
#3
Okay sorry. Waar kan ik mijn mailfuncties checken? Moet ik dat bij de site van mijn provider checken of in de administrator board?
Waar kan ik mijn mailinstellingen veranderen?
Laatst bewerkt 10 sep 2014 17:24 door Yalepo.
Discussie gesloten.
  • Yalepo
  • Yalepo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

Registratie mislukt

10 sep 2014 17:29
#4
Bij Algemene Instellingen op het tabblad server. Als je hoster Joomla!-vriendelijk is, dan zouden deze instellingen moeten werken. Als het zo staat en de mailfunctie werkt niet, dan moet je bij je hoster informeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37131
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.813 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie