Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Joomla 3.3.3 Markplaats module

15 sep 2014 10:55 - 15 sep 2014 11:14
Hallo,

Er is mij gevraagd om een veilingsite te maken die samenwerkt met marktplaats, dit betekent dus dat als je een item op marktplaats zet je vervolgens die module het weer in de site kan laden, prijs datum etc. En als je er op klikt dat je ook een menu krijgt met informatie erover die binnen de site blijft maar op marktplaats lijkt.
Verder de items moeten worden kunnen worden gefilterd op verschillende dingen zoals de categori.

Bescshikt iemand over zo'n module of kan iemand dit maken?

Alvast bedankt,

-Nub.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
  • Nub
  • Nub's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

15 sep 2014 11:15
Hallo Nub,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik denk niet dat dat mogelijk is. Het eerste deel van je probleem kan je oplossen met rss feed van marktplaats, maar als je dan op de link klikt ga je alsnog naar marktplaats.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

15 sep 2014 11:21 - 15 sep 2014 11:26
Hai,

Tot nu toe is het eerste deel me wel gelukt met eBay omdat daar wel een module voor te vinden was ook daar kon ik de items daar goed neer zetten en met de catogorieen werken.

Wat er zo uit ziet; i.imgur.com/kesOtLe.png

De klant vond het opzich wel goed, maar heeft toch liever marktplaats en een menu met informatie als je er op klikt.
Misschien is een soort pop up met informatie ook wel goed.
Is zoiets wel mogelijk? Of bestaat dit überhaupt?

Dat RSSfeed lijkt ook wel goed, nu nog proberen uit te zoeken waar je hebt marktplaats verkoper ID kan krijgen want het is dus niet de username.
  • Nub
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

15 sep 2014 12:24 - 18 sep 2014 09:21
Hallo,

Ik heb de RSS feed geprobeerd en het ziet er wel goed uit werkt ook wel, maar het probleem is het laat de items niet zien in dezelfde pagina dus als je erop klikt voor meer informatie word je doorgestuurd naar marktplaats.
De bedoeling is dat je op de pagina blijft en daar informatie krijgt te zien, wel zoals marktplaats maar dan op de eigen site.
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.

Edit Astrid: Ik heb je andere post/topic gesloten omdat crossposting hier verboden is. Meer informatie vind je hier .
  • Nub
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie