Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost "Mailto" steeds op emailadres
"Mailto" steeds op emailadres
28 sep 2014 20:15
Als ik op mijn website een emaiadres zet en opsla, en dan de frontend bekijk en op de mail klik dan blijkt er een "mailto" code achter te zitten die ik er helemaal niet geplaatst heb.
Als ik dan met de editor naar de code kijk dan staat die er nochtans ook niet.
Hoe kan dat nu? En hoe krijg ik die "mailto" weg want ik wil dit niet.
Als ik dan met de editor naar de code kijk dan staat die er nochtans ook niet.
Hoe kan dat nu? En hoe krijg ik die "mailto" weg want ik wil dit niet.
Discussie gesloten.
- YVANYVAN
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
28 sep 2014 20:18
Ik begrijp je vraag niet. Als je een e-mailadres op je site zet, dan ziet Joomla dat het een e-mailadres is en maakt er automatisch een link van en daarvoor heb je mailto: nodig. Die link word dan door de email cloaking plugin "gescrambled" zodat de link voor botjes onleesbaar is en je daardoor geen spam krijgt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
28 sep 2014 20:21
Ja, ok. Maar kan ik die link ook uitschakelen of is dat niet mogelijk? Als je nu op de mail klikt opent Outlook, maar niet iedereen heeft dat op zijn pc staan en dat zal dan toch waarschijnlijk een of andere foutmelding geven, of niet?
Discussie gesloten.
- YVANYVAN
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
28 sep 2014 20:27
Iedereen heeft toch een e-mailprogramma?
Als je het uit wilt schakelen moet je er voor zorgen dat het niet als mailadres herkend wordt door bijvoorbeeld @ te vervangen door (at).
Als je het uit wilt schakelen moet je er voor zorgen dat het niet als mailadres herkend wordt door bijvoorbeeld @ te vervangen door (at).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.741 seconden