Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Pruductvergelijkingen in Joomla
Pruductvergelijkingen in Joomla
07 okt 2014 06:47
Hoi,
Sinds kort ben ik zijdelings betrokken bij een een vrij nieuwe website, waarvan ik niet de maker ben. Helaas is deze pagina gemaakt in Wordpress. Voor mijn gevoel is dit, voor een dergelijke website, eigenlijk al een foutieve keuze, maar dat is niet de vraag.
Het is de bedoeling dat er producten vergeleken kunnen worden op basis van eigenschappen van het product. (zoiets als op kieskeurig, alleen voor een specifiek goed).
Ik neem als voorbeeld auto a heeft: x cc motorinhoud, x versnellingen, x zitplaatsen, enz. enz. Het doel is om uiteindelijk op basis van zoveel mogelijk variabelen verschillende auto's (of een ander product), met elkaar te kunnen vergelijken op een pagina.
Is zoiets dergelijk, middels plugins, te creëren met Joomla en wat zijn de valkuilen/ obstakels waar ik tegenaan kan lopen. Als het mogelijk is, zou ik hiervoor altijd een aparte pagina kunnen maken, die dan in een WP site getoond wordt?
Bedankt voor jullie reacties
Sinds kort ben ik zijdelings betrokken bij een een vrij nieuwe website, waarvan ik niet de maker ben. Helaas is deze pagina gemaakt in Wordpress. Voor mijn gevoel is dit, voor een dergelijke website, eigenlijk al een foutieve keuze, maar dat is niet de vraag.
Het is de bedoeling dat er producten vergeleken kunnen worden op basis van eigenschappen van het product. (zoiets als op kieskeurig, alleen voor een specifiek goed).
Ik neem als voorbeeld auto a heeft: x cc motorinhoud, x versnellingen, x zitplaatsen, enz. enz. Het doel is om uiteindelijk op basis van zoveel mogelijk variabelen verschillende auto's (of een ander product), met elkaar te kunnen vergelijken op een pagina.
Is zoiets dergelijk, middels plugins, te creëren met Joomla en wat zijn de valkuilen/ obstakels waar ik tegenaan kan lopen. Als het mogelijk is, zou ik hiervoor altijd een aparte pagina kunnen maken, die dan in een WP site getoond wordt?
Bedankt voor jullie reacties
- Peatsmoke
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 okt 2014 07:51
kijk even hiertussen:
extensions.joomla.org/search?q=comparison
- neboz
-
- Bekend met Joomla!NL
-
08 okt 2014 09:36neboz schreef : kijk even hiertussen:
Tja... helemaal gelijk, maar heeft iemand hier ervaring met deze extensies?
- Peatsmoke
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
08 okt 2014 10:29
Lijkt me geen slimme zet. Ik zou of die hele site overzetten naar Joomla of op zoek gaan naar een WP extensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden