Goedemiddag
Op mijn nieuwe schoenen website ximera.nl staan steeds meer aanbieders met verschillende prijzen. Hierdoor wordt het niet altijd eenvoudig om schoenen in een bepaalde prijsklasse te vinden.
Ik heb al een keuze uit artikelen en kleur. Ik zou ook graag een keuze uit prijs willen hebben. Daarom had ik in de feeds ook de prijzen toegevoegd, maar dat wordt enorm onoverzichtelijk, omdat vele aanbieders prijzen laten eindigen op bv 16,96 - 16,97 - 16,99 en krijg ik een enorme onoverzichtelijke lijst met prijs keuzes.
Daarom zoek ik een module (misschien zit dat er al standaard in) om via een 'balkje' de bezoeker een keus te laten maken uit schoenen van 0 tot 50 euro of 100 tot 150 euro enz enz. Dus niet een exacte prijsweergave, maar een menu waarin alleen schoenen getoond gaan worden binnen aangegeven zoek-prijs.
In Google en op het forum kom ik veel tegen over tabellen, maar dat is niet wat ik zoek.
Is er iemand bekend met de mogelijkheden? Waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde woorden, heb namelijk geen idee hoe zo'n 'prijsbalkje' genoemd wordt. In de bijlage een voorbeeld van wat ik graag zou willen.
Vr gr Edwin
(onervaren, maar probeer het wel)
www.ximera.nl
Joomla 3.3.6 stable
Edit Jelle.
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.