Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Weblinks
Weblinks
03 mrt 2015 17:22
Hallo,
Heeft iemand een voorbeeld van een wat mooier gestylede pagina met weblinks voor Joomla 3, zoals bijvoorbeeld meerdere kolommen, kleuren, etc. zoals bijvoorbeeld hier: www.jessiesartwork.nl/links/ (maar dan natuurlijk wel responsive).
Heb een paar extensies geprobeerd maar die zijn het allemaal net niet.
Thanks, Ron
Heeft iemand een voorbeeld van een wat mooier gestylede pagina met weblinks voor Joomla 3, zoals bijvoorbeeld meerdere kolommen, kleuren, etc. zoals bijvoorbeeld hier: www.jessiesartwork.nl/links/ (maar dan natuurlijk wel responsive).
Heb een paar extensies geprobeerd maar die zijn het allemaal net niet.
Thanks, Ron
Discussie gesloten.
- rovel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Weblinks
03 mrt 2015 17:53
Deze
werkt met blokken. Heb je die ook al geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Weblinks
03 mrt 2015 18:02
De module had ik al geprobeerd (en dan een loadposition) . Maar de plugin nog niet. Ik ga kijken of die wat meer biedt. Laat het nog weten.
Bedankt vast
Bedankt vast
Discussie gesloten.
- rovel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Weblinks
03 mrt 2015 21:32
Hoi,
Heb nu de plugin geprobeerd maar ik krijg hem niet echt goed helaas. Ik kan wel blocks en kolommen gebruiken, maar hij zet dan de links die bij 1 categorie horen onder elkaar. In de tweede kolom komen dan de links die horen bij de volgende categorie.
En ik heb maar 1 categorie, namelijk uncategorized
.
Als ik bij "Choose a layout" kies voor "Pages" ipv "Blocks" zet hij de links wel naast elkaar (tegen elkaar aan en geen rekening houdend met kolommen weliswaar, maar toch)
Zal nog even verder zoeken en anders moet ik het maar op een andere manier proberen op te lossen .
Bedankt,
Ron
Heb nu de plugin geprobeerd maar ik krijg hem niet echt goed helaas. Ik kan wel blocks en kolommen gebruiken, maar hij zet dan de links die bij 1 categorie horen onder elkaar. In de tweede kolom komen dan de links die horen bij de volgende categorie.
En ik heb maar 1 categorie, namelijk uncategorized

Als ik bij "Choose a layout" kies voor "Pages" ipv "Blocks" zet hij de links wel naast elkaar (tegen elkaar aan en geen rekening houdend met kolommen weliswaar, maar toch)
Zal nog even verder zoeken en anders moet ik het maar op een andere manier proberen op te lossen .
Bedankt,
Ron
Discussie gesloten.
- rovel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Weblinks
03 mrt 2015 23:00
Hoi,
Sorry voor het spammen
.
Met die plugin krijg ik toch wel wat ik hebben wil, het enige is dat ik wat meer categorieen moet maken. De categorieen verdeelt hij wel netjes over kolommen of blocks.
Dus ik zet de discussie op solved.
Bedankt,
Groetjes,
Ron
Sorry voor het spammen

Met die plugin krijg ik toch wel wat ik hebben wil, het enige is dat ik wat meer categorieen moet maken. De categorieen verdeelt hij wel netjes over kolommen of blocks.
Dus ik zet de discussie op solved.
Bedankt,
Groetjes,
Ron
Discussie gesloten.
- rovel
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.789 seconden