Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Gebruikers na inloggen doorverwijzen naar een artikel

06 mrt 2015 15:04
Hallo,
Na 2 jaar veel tips te hebben gekregen van jullie site nu dan eindelijk een vraag waar ik niet uitkom.

Op mijn Jommla Site 3.3.6 wil ik gebruikers toevoegen (niet zelf laten registreren) en deze gebruiker(s) naar een artikel sturen.

De situatie:

Ik wil gebruiker A als deze inlogd in de frontend doorverwijzen naar artikel A, maar als gebruiker B in gaat loggen wil ik deze doorverwijzen naar artikel B.

Als ik nu kijk naar de module inloggen in Joomla dan ben ik verplicht om een artikel te kiezen waarna de gebruiker naar toe wordt verwezen. Dat is dan meteen mijn eerste probleem want ik heb op dit moment 2 artikelen voor 2 verschillende gebruikers.

Verder heb ik bij gebruikersgroepen 2 groepen toegevoegd de eerste met zeg maar de naam A en de tweede met de naam B

Deze gebruikersgroepen staan onder geregistreerd. Vevolgens heb ik in het gebruikersmenu ook 2 items aangemaakt met menutype A en B en deze beide de menuitem type Inlogformulier gegeven, deze heb ik vervolgens onde het kopje opties de inlogverwijzing Artikel A en Artikel B bij de ander meegegeven.

Vervolgens werkt het niet :unsure:

Ik kan dus wel met gebruiker A en B inloggen op de frontend maar kom vervolgens op de homepage uit en niet in net artikel wat volgens mij weer te maen heeft met de inlogmodule waar ik maar 1 artikel aan kan geven, deze module staat dan ook op Basis en dat is dan de homepage.

Dus kort gezegt wil ik graag meerdere gebruikers naar verschillende artikelen laten linken. Gebruiker A naar Artikel ? en gebruiker B naar artikel ??? enz enz

Hoop dat jullie kunnen helpen.
  • peterreijmers
  • peterreijmers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

06 mrt 2015 15:23
Hallo peterreijmers,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Hier staat wel een mogelijkheid. Niet helemaal zoals jij het bedoelt, maar met een tussenstapje. Ik zie zo verder ook geen mogelijkheid met Joomla core extensies en kan ook geen login extensie vinden die dit wel zou kunnen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie