Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost kan module aangepaste HTML niet meer bewerken na update
12 mrt 2015 18:55
Heeft onderwerp gestart
opgelost kan module aangepaste HTML niet meer bewerken na update #1
hallo joomla kenners,
Ik gebruik Joomla 3.4 in de volgende site die ik aan het maken ben www.hettyansing.com/en/ en heb een probleem met de module aangepaste HTML.
Na de core update naar Joomla 3.4 kan ik de tekst in deze module niet meer bewerken. Het totale venster ontbreekt..??
De module is gepubliceerd en je ziet de tekst op de homepage (Hetty Ansing Impressions of Indonesia), maar ik kan er niet meer bij??
Iemand van jullie dit meegemaakt of een tip wat ik zou kunnen doen?
Alvast bedankt!
Ik gebruik Joomla 3.4 in de volgende site die ik aan het maken ben www.hettyansing.com/en/ en heb een probleem met de module aangepaste HTML.
Na de core update naar Joomla 3.4 kan ik de tekst in deze module niet meer bewerken. Het totale venster ontbreekt..??
De module is gepubliceerd en je ziet de tekst op de homepage (Hetty Ansing Impressions of Indonesia), maar ik kan er niet meer bij??
Iemand van jullie dit meegemaakt of een tip wat ik zou kunnen doen?
Alvast bedankt!
12 mrt 2015 19:00
Heeft onderwerp gestart
opgelost kan module aangepaste HTML niet meer bewerken na update #2
probleem al getraceerd, word veroorzaakt door de Acy Mailingeditor; na deze te hebben uitgezet en Tiny te hebben aangezet werkt het weer
12 mrt 2015 19:16
opgelost kan module aangepaste HTML niet meer bewerken na update #3
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit Forum (niet per PM of E-mail) | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
Tijd voor maken pagina: 0.236 seconden