Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Inlog pagina
Inlog pagina
24 jun 2015 11:46 - 24 jun 2015 11:48
Hallo!
Mijn zus trouwt overmorgen, als cadeau krijgen zij en haar vriend een website met allemaal foto's, verhalen en herinneringen.
Aangezien verder niemand hier iets mee te maken heeft, behalve de familie, wil ik een inlogpagina maken met een gebruikersnaam en wachtwoord voor de hele familie. Nu heb ik al gezien hoe je in Menu Manager een log in page kan maken, maar hoe zorg ik ervoor dat je daarna pas de hele website kunt zien?
Ik heb al gebruikers aangemaakt, maar hoe nu verder?
de webstie is: www.ronnie-en-gea.nl en als inlognaam en wachtwoord heb ik ronnie
-en-gea ww: bruiloft26-06-2015
Mijn zus trouwt overmorgen, als cadeau krijgen zij en haar vriend een website met allemaal foto's, verhalen en herinneringen.
Aangezien verder niemand hier iets mee te maken heeft, behalve de familie, wil ik een inlogpagina maken met een gebruikersnaam en wachtwoord voor de hele familie. Nu heb ik al gezien hoe je in Menu Manager een log in page kan maken, maar hoe zorg ik ervoor dat je daarna pas de hele website kunt zien?
Ik heb al gebruikers aangemaakt, maar hoe nu verder?
de webstie is: www.ronnie-en-gea.nl en als inlognaam en wachtwoord heb ik ronnie
-en-gea ww: bruiloft26-06-2015
- Amelandgirl
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Inlog pagina
24 jun 2015 12:21 - 24 jun 2015 12:22
Als ik het zo zie, moet je nog menu-items maken en een menu op een modulepositie zetten. Menu-item naar je inlogpagina zet je op publiek en de rest van de menu-items op geregistreerd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inlog pagina
24 jun 2015 12:26
Hoe doe ik dit? Heb al menu-items gemaakt, maar zodra je bent ingelogd zie je dit niet.
De toegang van de menu's is wel public..
De toegang van de menu's is wel public..
- Amelandgirl
- Joomla!NL ontdekker
Inlog pagina
24 jun 2015 13:00
Je hebt ergens onderin een menu gezet. Ik kan zo niet exact zien wat er niet goed gaat, maar als je inlogt en dan onderin op Home klikt, dan werkt wel alles en zie je ook ineens bovenin een menu.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Inlog pagina
24 jun 2015 20:28
Dus eigenlijk moet ik ervoor zorgen dat er een menu bovenin komt na het inloggen, dan krijg je de pagina waarop je kunt uitloggen zeg maar. Maar hoe krijg ik dat dan voor elkaar?
- Amelandgirl
- Joomla!NL ontdekker
Inlog pagina
24 jun 2015 20:48
Je hebt een menu bovenin, maar kan het zijn dat de menu-module op geregistreerd staat?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Inlog pagina
24 jun 2015 20:58
Nee, deze staat op Public. Mij valt het wel op dat er geen toegang tot het menu wordt verleend in moduletoewijzing bij het loginformulier. Kijk maar:
- Amelandgirl
- Joomla!NL ontdekker
Inlog pagina
24 jun 2015 21:22
Wijs die mainmenu module eens toe aan alle pagina's. Bij modulebeheer.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- Amelandgirl
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 1.400 seconden