Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gearchiveerde artikelen ineens in beeld?!
14 sep 2015 11:56
Hallo,
Ik breek sinds gisteravond m'n hoofd over 't volgende.
Ik zie ineens op mijn site in Laatste nieuws gearchiveerde nieuwsartikelen. Dat was eerst niet.
Dit gebeurt voor alle ingelogde gebruikers, niet bij anonieme gast.
En ik zie 't alleen in de frontend. In de backend blijven de archiefberichten wel netjes buiten beeld, totdat ik expliciet status Gearchiveerd kies bj Artikelbeheer.
Ik draai Joomla 3.4.4, die net op 8sep uit is. Is dit voor iemand al een bekend probleem?
Bart.
Ik breek sinds gisteravond m'n hoofd over 't volgende.
Ik zie ineens op mijn site in Laatste nieuws gearchiveerde nieuwsartikelen. Dat was eerst niet.
Dit gebeurt voor alle ingelogde gebruikers, niet bij anonieme gast.
En ik zie 't alleen in de frontend. In de backend blijven de archiefberichten wel netjes buiten beeld, totdat ik expliciet status Gearchiveerd kies bj Artikelbeheer.
Ik draai Joomla 3.4.4, die net op 8sep uit is. Is dit voor iemand al een bekend probleem?
Bart.
- bjbrink
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
14 sep 2015 12:17
Hallo Bart,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zijn je ingelogde gebruikers toegewezen aan de groep Geregistreerd? Heb je iets aan de ACL veranderd?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zijn je ingelogde gebruikers toegewezen aan de groep Geregistreerd? Heb je iets aan de ACL veranderd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 sep 2015 12:56
Astrid,
Dank voor je meedenken. Ik ben me niet bewust van een verandering aan de rechten. Wel dat Joomla 3.4.4 net draait.
De ingelogde gebruiker zit in een groep ContentOwner die genest hangt onder Registered/ Author / Editor / Publisher. Dus zijn hoofdgroep is Publisher.
Bij gebruiker was alleen vinkje voor toegewezen gebruikersgroep ContentOwner. Ik heb nu t/m Registered ook aangevinkt, maar lost niks op.
En inmiddels vind ik ook iets over bug van 2 jaar geleden, dat gebruikers die Change status mogen doen, dit verschijnsel hebben. Ik heb bij Contentownernu Change Status op geweigerd gezet (bij Algemene Instellingen en mijn categorie Nieuws), maar ook dat biedt geen soelaas.
Dank voor je meedenken. Ik ben me niet bewust van een verandering aan de rechten. Wel dat Joomla 3.4.4 net draait.
De ingelogde gebruiker zit in een groep ContentOwner die genest hangt onder Registered/ Author / Editor / Publisher. Dus zijn hoofdgroep is Publisher.
Bij gebruiker was alleen vinkje voor toegewezen gebruikersgroep ContentOwner. Ik heb nu t/m Registered ook aangevinkt, maar lost niks op.
En inmiddels vind ik ook iets over bug van 2 jaar geleden, dat gebruikers die Change status mogen doen, dit verschijnsel hebben. Ik heb bij Contentownernu Change Status op geweigerd gezet (bij Algemene Instellingen en mijn categorie Nieuws), maar ook dat biedt geen soelaas.
- bjbrink
- Nieuw op Joomla!NL
14 sep 2015 13:11
Dan is het logisch dat je dat ziet. Alle groepen vanaf auteur zien gearchiveerde artikelen. Dus als je gebruikers rechten hebben om artikelen te plaatsen en/of aan te passen dan zien ze altijd gearchiveerde artikelen. En dit is altijd al zo geweest, dus dat heeft niets met Joomla 3.4.4 te maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
14 sep 2015 13:31
Ben ik volledig abuis dus. Ik was toch overtuigd dat voor gisteravond op mijn site gearchiveerde artikelen, ook voor auteurs, buiten beeld bleven.
- bjbrink
- Nieuw op Joomla!NL
14 sep 2015 18:18
Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden