Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
uitzetten error reporting
24 sep 2015 19:47 - 24 sep 2015 19:56
Hallo,
Loop tegen een nogal vreemd probleem aan waar ik het antwoord niet op kan vinden. Het gaat om het volgende. Ik wil de error reporting uitzetten op mijn site maar deze krijg ik niet uit.
In de algemene instellingen heb ik foutreportage op 'none' gezet. Echter staat deze nog steeds aan. Dit is te zien bij php informatie onder systeeminformatie. Daar staat code 32767 bij error reporting.
Hierdoor zie ik nog steeds errors in het backend.
Nu heb ik ook al in de htaccess een regel toegevoegd.
Toch blijft de error reporting aan staan.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Edit Juliank92: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Juliank92: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Loop tegen een nogal vreemd probleem aan waar ik het antwoord niet op kan vinden. Het gaat om het volgende. Ik wil de error reporting uitzetten op mijn site maar deze krijg ik niet uit.
In de algemene instellingen heb ik foutreportage op 'none' gezet. Echter staat deze nog steeds aan. Dit is te zien bij php informatie onder systeeminformatie. Daar staat code 32767 bij error reporting.
Hierdoor zie ik nog steeds errors in het backend.
Nu heb ik ook al in de htaccess een regel toegevoegd.

Code:
php_value error_reporting -1
Toch blijft de error reporting aan staan.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen?

Edit Juliank92: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Juliank92: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 24 sep 2015 19:56 door Juliank92.
- stof
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
24 sep 2015 19:55
Hoi,
Die -1 zou een 0 moeten zijn, maar als het dan nog niet werkt, voeg dan ook even de volgende regel toe:
Die -1 zou een 0 moeten zijn, maar als het dan nog niet werkt, voeg dan ook even de volgende regel toe:
Code:
php_flag display_errors 0
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
24 sep 2015 20:15
Hoi ,
Dank voor je snelle reactie.
Ik heb de regel toegevoegd. En ik heb van de-1 een 0 gemaakt.. Ook dat werkt helaas niet.
Nog enig idee?
Dank voor je snelle reactie.
Ik heb de regel toegevoegd. En ik heb van de-1 een 0 gemaakt.. Ook dat werkt helaas niet.
Nog enig idee?
- stof
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
24 sep 2015 20:25
Bij sommige hosters kan je zelf de php.ini aanpassen. Zo niet: neem contact op met je hoster. Overigens zou je zelfs met foutrapportage op maximaal nog geen fouten mogen zien in je backend.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden