Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Tekstverwerker JCE
Tekstverwerker JCE
01 okt 2015 11:39
Hallo,
Ik heb Joomla 3.4.4. local staan via xampp .
Nu wil ik de Tekstverwerker JCE installeren. Ik gebruik de nieuwste versie: com_jce_258.zip
Krijg steeds een waarschuwing en foutmelding zie: Table 'bitnami_joomla.jos_updates' doesn't exist SQL=SHOW FULL COLUMNS FROM `jos_updates`
Fout
Fout bij het installeren van component. Verschillende keren op nieuw geprobeerd maar helaas.
Wie kan mij hierbij helpen?????????
Ik heb Joomla 3.4.4. local staan via xampp .
Nu wil ik de Tekstverwerker JCE installeren. Ik gebruik de nieuwste versie: com_jce_258.zip
Krijg steeds een waarschuwing en foutmelding zie: Table 'bitnami_joomla.jos_updates' doesn't exist SQL=SHOW FULL COLUMNS FROM `jos_updates`
Fout
Fout bij het installeren van component. Verschillende keren op nieuw geprobeerd maar helaas.
Wie kan mij hierbij helpen?????????
- Fuchsia
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Tekstverwerker JCE
01 okt 2015 11:59
Hallo Fuchsia,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan een aantal oorzaken hebben. Controleer eerst bij Algemene instellingen of je database inderdaad bitnami_joomla heet en of het tabelvoorvoegsel inderdaad jos_ is.
Ik vermoed dat je een automatische installatie via Bitnami hebt gedaan. Ik heb daar niet echt goede ervaringen mee.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan een aantal oorzaken hebben. Controleer eerst bij Algemene instellingen of je database inderdaad bitnami_joomla heet en of het tabelvoorvoegsel inderdaad jos_ is.
Ik vermoed dat je een automatische installatie via Bitnami hebt gedaan. Ik heb daar niet echt goede ervaringen mee.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tekstverwerker JCE
01 okt 2015 12:31
Hall Astrid,
Klopt ik heb dit inderdaad een automatische installatie via Bitnami gedaan.
De database gecontroleerd klopt bitnami_joomla , tabelvoorvoegsel is inderdaad jos_
Klopt ik heb dit inderdaad een automatische installatie via Bitnami gedaan.
De database gecontroleerd klopt bitnami_joomla , tabelvoorvoegsel is inderdaad jos_
- Fuchsia
- Nieuw op Joomla!NL
Tekstverwerker JCE
01 okt 2015 16:07
En als je in phpmyadmin je database bekijkt, zie je dan wel een tabel jos_updates?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Tekstverwerker JCE
02 okt 2015 15:42 - 02 okt 2015 18:25
Hallo Astrid,
Je hebt gelijk de volgende fout gevonden; Ik heb nog even gekeken bij phpmyadmin geen database met tabel jos_updates wel jos_
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Je hebt gelijk de volgende fout gevonden; Ik heb nog even gekeken bij phpmyadmin geen database met tabel jos_updates wel jos_
Als ik alles zo overzie is het misschien verstandig dat ik alles opnieuw instaleer, kun je mij adviseren waar ik het beste Xampp van kan plukken. Groet Fuchsia (Gerrit)Database update versie (3.4.4-0) komt niet overeen met CMS versie (3.4.4).
Tabel 'jos_updates' heeft geen kolom 'infourl'. (Van bestand 2.5.0-2012-01-10.sql.)
Tabel 'jos_updates' moet geen kolom 'categoryid' bevatten. (Van bestand 3.0.0.sql.)
Tabel 'jos_updates' heeft geen kolom 'extra_query'. (Van bestand 3.2.2-2013-12-22.sql.)
Tabel 'jos_updates' bevat geen kolom 'version' met type 'varchar(32)'. (Van bestand 3.2.2-2014-01-18.sql.)
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Fuchsia
- Nieuw op Joomla!NL
Tekstverwerker JCE
02 okt 2015 16:39
Van de website van Apache friends:
www.apachefriends.org/download.html
www.apachefriends.org/download.html
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tekstverwerker JCE
02 okt 2015 17:27
Oke bedankt ik installeer alles gewoon opnieuw, met de juiste databases.
Groet Fuchsia
Groet Fuchsia
- Fuchsia
- Nieuw op Joomla!NL
Tekstverwerker JCE
02 okt 2015 18:26
Succes. Overigens ligt het waarschijnlijk niet aan xampp, maar aan Bitnami, zoals ik al eerder aangaf. Als je een handmatige installatie doet, dan moet het in principe goed gaan.
Ik sluit dit draadje, maar mocht je nog tegen problemen aanlopen, maak dan gerust een nieuwe vraag aan.
Ik sluit dit draadje, maar mocht je nog tegen problemen aanlopen, maak dan gerust een nieuwe vraag aan.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden