Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
verbergen wijzigen mail adres in profiel
02 okt 2015 10:49
LS,
in een besloten website waar alle gebruikers een mail adres hebben van de domeinnaam, wil ik dat bij profiel alleen het wachtwoord veranderd kan worden, en niet het mail adres.
Hoe kan ik op de profielpagina het mail adres verbergen?
De taal, tijdzone en dergelijke konden wel uitgeschakeld worden, maar als iemand nu naar die pagina gaat kan deze wel wachtwoord en mail adres veranderen, en dat laatste moet niet kunnen.
bij voorbaat dank,
Pjotter
in een besloten website waar alle gebruikers een mail adres hebben van de domeinnaam, wil ik dat bij profiel alleen het wachtwoord veranderd kan worden, en niet het mail adres.
Hoe kan ik op de profielpagina het mail adres verbergen?
De taal, tijdzone en dergelijke konden wel uitgeschakeld worden, maar als iemand nu naar die pagina gaat kan deze wel wachtwoord en mail adres veranderen, en dat laatste moet niet kunnen.
bij voorbaat dank,
Pjotter
- pjotter
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 okt 2015 11:04 - 02 okt 2015 11:06
Je kunt een override maken van de view van het profiel of je kunt e.e.a. verbergen met css. Er is geen standaard instelling voor.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 okt 2015 18:51
Hoi Astrid,
dank voor je reactie, maar ik ben niet zo op de hoogte hoe ik een override kan maken op de view.
Heb je wellicht een linkje waar ik dat kan vinden? ik heb gezocht maar nog niet gevonden.
Bvd en met vriendelijke groet,
Pjotter
dank voor je reactie, maar ik ben niet zo op de hoogte hoe ik een override kan maken op de view.
Heb je wellicht een linkje waar ik dat kan vinden? ik heb gezocht maar nog niet gevonden.
Bvd en met vriendelijke groet,
Pjotter
- pjotter
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 okt 2015 18:59
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 3.892 seconden