Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Hoe toon ik het aantal artikelen in module?

Hoe toon ik het aantal artikelen in module?

15 nov 2015 11:38 - 15 nov 2015 12:08
Hallo, ik zal proberen uit leggen wat ik wil. Ik heb een blankmodule in rechterkolom met een link naar artikel Vacatures. Een artikel Vacatures met hierin plugin Tabs van NoNumber. Dit werkt allemaal prima, dit artikel is bewerkbaar door een redacteur. Nu komt het, omdat er momenteel 2 vacatures zijn wil ik het getal 2 in de blankmpdule zetten achter de link die naar artikel Vacaturen gaat.
Dit getal moet door de redacteur bewerkbaar zijn. Het makkelijkste is om de blankmodule rechten te geven voor de redacteur maar dan moet ik alle andere modules op geweigerd gaan zetten voor deze redacteur en dat vind ik omslachtig (straks heb een n.l. 6 redacteuren). Nu heb ik dus een apart artikel gemaakt met daarin alleen het getal 2, dit artikel is bewerkbaar door de redacteur. Dit artikel met getal 2 met Articles Anywhere van NoNumber in blankmodule gezet. Dit alles werkt op zich wel. Maar de redacteur moet nu twee verschillende artikelen aanpassen als er b.v een vacature af of bijkomt. Is er iets van tellen koptekst in het artikel (ik kom dan op 2) of tabs tellen!

Ik hoop dat e.e.a. duidlijk is.
Met groet André
Ben dit local aan het uitproberen met joomla 3.4.5.

Edit WoodyF4u: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( Hoe los ik dit op!) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 15 nov 2015 12:08 door WoodyF4u.
Discussie gesloten.
  • atc
  • atc's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

15 nov 2015 12:08
Misschien een idee om de module-titel te laten aanpassen door de auteurs?

Je kunt voor de auteurs een speciale extra gebruikersgroep maken, waardoor alleen die gebruikersgroep rechten heeft om de module te mogen bewerken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

15 nov 2015 13:46
Hallo Woody, bedankt. Heb onder de gebruiker redacteur tweede gebruiker redacteur module aangemaakt. Maar zodra ik bij algemene instellingen bij Modules voor deze tweede redacteur rechten geef kun je nog steeds alle modules bewerken. Doe ik het dan verkeerd?
Wat bedoel je precies met Speciale extra gebruikersgroep!
Discussie gesloten.
  • atc
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

15 nov 2015 16:07
Ik begrijp even niet precies wat je nu wilt bereiken. Als je een categorie vacatures aanmaakt, daar je vacatures inzet en ze dan toont met de laatste nieuws module, dan werkt alles automatisch en komen er gewoon 2 (of straks misschien 3 of meer) vacatures in je module te staan. Eerlijk gezegd begrijp ik de werkwijze met een aangepaste html module niet helemaal.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

15 nov 2015 22:37
Hallo Astrid, je helemaal gelijk ik was te moeilijk bezig. Heb inmiddels (even local) module laatste nieuws getest. Dit ga ik op de site toepassen. Beiden bedankt voor hulp. Met groet André
Discussie gesloten.
  • atc
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.973 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie