- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Registratie werkt niet
Registratie werkt niet
23 nov 2015 21:02ik heb geen idee wat er fout gaat/ wat ik fout doe.
- manuiateam
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Registratie werkt niet
23 nov 2015 21:13Het kan zijn dat je iets niet goed hebt ingevuld of dat je captcha niet werkt, maar dat je dat niet ziet omdat je template geen systeemberichten laat zien.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Registratie werkt niet
25 nov 2015 20:08 - 25 nov 2015 20:13ik vond onderstaand anwoord;
ik heb ook argeweb; ik heb trouwens geen idee wat Deze post is als oplossing voor dit topic gemarkeerd:"Deze post is als oplossing voor dit topic gemarkeerd:
@Jasper, Argeweb heeft een aanpassing doorgevoerd en nu werkt sendmail weer.
Zij geven aan dat de reden waarom ze een wijziging door moesten voeren wel door de update 3.4.0 kwam.
Als het bij jou ook werkt dan kan deze topic gesloten worden. Ik moest wel de "magic_quotes_gpc" opnieuw laten uitzetten.opnieuw laten uitzetten."
Ik heb geen idee wat"magic_quotes_gpc" mag zijn.
ik zal trouwens ook ergens dat er een bug in 3.4 zat mbt inlogmodule, klopt dat
Edit Jelle: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- manuiateam
- Joomla!NL ontdekker
Registratie werkt niet
25 nov 2015 20:34Koppel protostar aan je registratiepagina en kijk of je dan wel een foutmelding krijgt.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Registratie werkt niet
26 nov 2015 11:36Alleen de startpagina wordt getoond, rest van het menu niet. dus niet vast te stellen of registratie wel/niet lukt.
ook de nieuwsbrief aanmelding doet bijzonder vreemd. het simpele aanmeldmenu via forms.aweber.com/form/08/839376008.htm brengt in mijn geval me naar het beheermenu.
als ik deze link forms.aweber.com/form/08/839376008.htm via google opvraag, doet deze het wel goed. ik weet niet of e.e.a. verband met elkaar heeft.
- manuiateam
- Joomla!NL ontdekker
Registratie werkt niet
26 nov 2015 12:05Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Registratie werkt niet
26 nov 2015 12:34 - 26 nov 2015 14:01ik had de vraag ook bij argeweb neergelegd en kreeg dit antwoord:
"Uw antwoord op ticket: 1726005
Beste Irene,
Joomla kent inderdaad het probleem dat wanneer binnen het php.ini bestand bij de functie 'Send_mail' de optie -f ingeschakeld
staat, dat er niet gemaild kan worden. Dit staat standaard aan voor uw webhostingpakket. Ik heb dit nu voor u uitgeschakeld, zodat
de mail het waarschijnlijk wel verstuurd kunnen worden.
Wat betreft "magic_quotes_gpc", dit is niet meer van toepassing sinds PHP versie 5.4, omdat hier heel deze functionaliteit is
uitgehaald. "
ik heb de registratie uitgeprobeerd en het werkt weer perfect.
enorm bedankt voor je hulp
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- manuiateam
- Joomla!NL ontdekker
Registratie werkt niet
26 nov 2015 14:01Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator