Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost index.php verwijderen uit URL
index.php verwijderen uit URL
01 dec 2015 09:18
Is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen wat ik precies kan doen om index.php uit de URL te halen?
Mijn website is gehost bij EM hosting.
Wanneer ik Gebruik URL herschrijven op ja zet, dan krijg ik een foutmelding en zie ik mijn pagina's niet meer.
Ik heb uit de fora begrepen dat je dit in de FTP kan aanpassen.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Esther
Mijn website is gehost bij EM hosting.
Wanneer ik Gebruik URL herschrijven op ja zet, dan krijg ik een foutmelding en zie ik mijn pagina's niet meer.
Ik heb uit de fora begrepen dat je dit in de FTP kan aanpassen.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Esther
- EstherMolewijk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
01 dec 2015 09:26 - 01 dec 2015 09:41
hallo Esther,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Over dit onderwerp is veel gezegd op ons forum. De eerste stap heb je al gedaan de tweede stap is om je htaccess.txt bestand om te zetten naar .htaccess (let op de punt)
Dit kun je doen met je ftp-programma.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Over dit onderwerp is veel gezegd op ons forum. De eerste stap heb je al gedaan de tweede stap is om je htaccess.txt bestand om te zetten naar .htaccess (let op de punt)
Dit kun je doen met je ftp-programma.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
01 dec 2015 11:18
Gaat niet werken. Ik zie dat je op een Windows server draait. Dan moet je web.config.txt hernoemen naar web.config
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 dec 2015 11:41
Hoi Astrid,
Begrijp ik nu uit jouw verhaal dat ik het htacces verhaal moet vergeten en alleen web.config.txt moet hernoemen naar web.config ?
Begrijp ik nu uit jouw verhaal dat ik het htacces verhaal moet vergeten en alleen web.config.txt moet hernoemen naar web.config ?
- EstherMolewijk
- Nieuw op Joomla!NL
01 dec 2015 11:43
Klopt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 dec 2015 15:36
Het is gelukt, Super bedankt, dit was een simpele oplossing als je het weet
- EstherMolewijk
- Nieuw op Joomla!NL
02 dec 2015 15:43
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden