Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Warning: session_start() [function.session-start]:
01 dec 2015 22:49 - 01 dec 2015 23:03
hoi,
we krijgen de volgende foutmelding en we vinden hier niet direct een oplossing voor:
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Jelle: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
we krijgen de volgende foutmelding en we vinden hier niet direct een oplossing voor:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/mkkoi/domains/mkkoi.be/public_html/libraries/cms/application/administrator.php:1) in /home/mkkoi/domains/mkkoi.be/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 665
joomla 3.4.5 install
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Jelle: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 01 dec 2015 23:03 door Jelle.
Discussie gesloten.
- softnet
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
01 dec 2015 23:04
Hebben jullie misschien de configuration.php handmatig aangepast?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 dec 2015 23:37 - 02 dec 2015 00:02
Nee, enkel is er een update uitgevoerd naar 3.4.5 en VM 3.0.12, bij VM hebben we wel een probleem gehad :
Na update van joomla 3.4.5 en VM 3.0.12 hebben we een probleem met upload images
Op de forum van VM kunnen we dit terug vinden
Wat moet er aangepast worden in de config ?
Na update van joomla 3.4.5 en VM 3.0.12 hebben we een probleem met upload images
Op de forum van VM kunnen we dit terug vinden
dit hebben ze uitgevoerdIn the Joomla back-end, if you look into System > System Information > php
Information, is EXIF support enabled? If not, it has to be enabled in the
php.ini file.
Wat moet er aangepast worden in de config ?
Laatst bewerkt 02 dec 2015 00:02 door Jelle.
Discussie gesloten.
- softnet
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
02 dec 2015 09:52
Je moet niets aanpassen. Ik wilde alleen weten of je daar handmatig iets had aangepast omdat dat mogelijk die melding zou kunnen verklaren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 1.303 seconden