Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Module Joomla versie in het beheergedeelte
Module Joomla versie in het beheergedeelte
14 dec 2015 22:12
Geachte mevrouw / heer,
Ik beheer twee websites gebaseerd op Joomla 3.4.6. In de ene website heb ik in het beheergedeelte een module Joomla Version, maar in de andere niet. Deze module zorgt ervoor dat rechts in de footer de Joomla versie vermeld wordt.
Hoe kan ik ook voor de andere website aan deze module komen?
Ik hoor dat graag.
Met vriendelijke groet,
Nico
Ik beheer twee websites gebaseerd op Joomla 3.4.6. In de ene website heb ik in het beheergedeelte een module Joomla Version, maar in de andere niet. Deze module zorgt ervoor dat rechts in de footer de Joomla versie vermeld wordt.
Hoe kan ik ook voor de andere website aan deze module komen?
Ik hoor dat graag.
Met vriendelijke groet,
Nico
Discussie gesloten.
- Nico Foniatis
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
14 dec 2015 23:06
Waarschijnlijk werkt het wel als je mod_version uit het installatiepakket overzet met ftp en dan bij extensies voor ontdekken kiest.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
15 dec 2015 08:53
Het zou ook kunnen zijn dat de module wel is geïnstalleerd, maar niet aan staat.
Dat kun je controleren via: Extensies => Modules.
Daarna het filter instellen op: Beheergedeelte en dan controleren of je de module "Joomla Version" misschien nog moet activeren.
De positie wordt in ieder geval Footer.
Zie hier een voorbeeld:
Dat kun je controleren via: Extensies => Modules.
Daarna het filter instellen op: Beheergedeelte en dan controleren of je de module "Joomla Version" misschien nog moet activeren.
De positie wordt in ieder geval Footer.
Zie hier een voorbeeld:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
15 dec 2015 16:26 - 15 dec 2015 16:27
Beste Astrid en Wouter,
Beiden dank voor je reactie.
Eerst wat meer informatie over de twee websites die ik A en B noem.
Bij website A maak ik gebruik van een template van Artisteer en vind ik in Extensies > Beheren > Beheren geen module met de naam Joomla versie.
Bij website B maak ik gebruik van een template van Joomspirit en daar vind ik in Modules > Beheergedeelte de geactiveerde module Joomla Version.
Astrid: Als ik de zipfile van Joomspirit uitpak en alle daarin voorkomende files bekijk, kom ik geen module tegen die op Joomla Version lijkt. Toch zit daarin de module verstopt.
Wouter: Ik heb de template van Joomspirit waarop website B gebaseerd is, geïnstalleerd in website A. Ik zie dan in Extensies > Beheren > Beheren wel de geactiveerde module Joomla Version, maar vind deze niet terug in Modules > Beheergedeelte.
Hoe kan ik aan een separate module Joomla Version komen en installeren op de manier die Astrid voorstelt?
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Nico
Beiden dank voor je reactie.
Eerst wat meer informatie over de twee websites die ik A en B noem.
Bij website A maak ik gebruik van een template van Artisteer en vind ik in Extensies > Beheren > Beheren geen module met de naam Joomla versie.
Bij website B maak ik gebruik van een template van Joomspirit en daar vind ik in Modules > Beheergedeelte de geactiveerde module Joomla Version.
Astrid: Als ik de zipfile van Joomspirit uitpak en alle daarin voorkomende files bekijk, kom ik geen module tegen die op Joomla Version lijkt. Toch zit daarin de module verstopt.
Wouter: Ik heb de template van Joomspirit waarop website B gebaseerd is, geïnstalleerd in website A. Ik zie dan in Extensies > Beheren > Beheren wel de geactiveerde module Joomla Version, maar vind deze niet terug in Modules > Beheergedeelte.
Hoe kan ik aan een separate module Joomla Version komen en installeren op de manier die Astrid voorstelt?
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Nico
Laatst bewerkt 15 dec 2015 16:27 door Nico Foniatis.
Discussie gesloten.
- Nico Foniatis
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
15 dec 2015 16:38
De module Joomla! versie informatie is een core Joomla module en heeft niets te maken met frontend templates. Ik heb het dus over mod_version uit een Joomla! installatiepakket.
Dit is dan dus heel vreemd. Maar als je hem daadwerkelijk ziet bij je extensies, dan kan je op het scherm waar Wouter een afdruk van heeft gemaakt kiezen voor nieuw en dan zou je hem in de lijst moeten zien staan.Ik heb de template van Joomspirit waarop website B gebaseerd is, geïnstalleerd in website A. Ik zie dan in Extensies > Beheren > Beheren wel de geactiveerde module Joomla Version, maar vind deze niet terug in Modules > Beheergedeelte.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
15 dec 2015 17:01
Hartelijk dank, Astrid.
Het is gelukt!
Hartelijke groet, Nico
Het is gelukt!
Hartelijke groet, Nico
Discussie gesloten.
- Nico Foniatis
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
15 dec 2015 17:32
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 1.141 seconden