Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Compressie

Compressie

15 dec 2015 12:35 - 15 dec 2015 12:36
Hallo,

Ik was een beetje aan het rommelen met de compressie instellingen icm google analyser om te kijken of ik de snelheid van mijn website kon verhogen. Nu heb ik alle standaard cache en compressie instellingen ingesteld zoals op alle websites staat waardoor de snelheid van de site omhoog gaat. Nu heb ik op een gegeven moment de extensie JCH Optimizer uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Hierna krijg ik via google analyse te zien dat een flink aantal bestanden niet meer gecomprimeerd worden, terwijl ik in de extensie en algemene instellingen van de site alle bestanden laat comprimeren.

Ik ben bang dat door het uit- en inschakelen van de extensie het eea niet goed meer staat, de site is nu slomer dan voorheen. Zie deze link voor de resultaten van google.

Hoe kan ik dit oplossen? Kan ik bijvoorbeeld een back-up van de site en database installeren om zo de oude instellingen terug te krijgen of heeft dit geen invloed op de compressie.

Ik heb een cache tijd van 60 minuten, conservative caching, GZIP compressie en de JCH Optimise extensie op average instellingen.

Alvast bedankt voor de hulp.
  • crazy_mikew
  • crazy_mikew's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Compressie

15 dec 2015 12:39
Ik weet niet waarom, maar met www ervoor krijg je wel het juiste resultaat . Je css is gecomprimeerd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

Compressie

15 dec 2015 14:31
Oke, inderdaad je hebt gelijk. Heel vreemd. Toch laat google nog een aantal zaken zien die lossless gecomprimeerd moeten worden, ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb al de algemene instellingen juist gezet. Zou je me kunnen helpen bij het oplossen hiervan?
  • crazy_mikew
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Compressie

15 dec 2015 16:45
Ik begrijp niet waarom je voor een site van 5 pagina's zoveel moeite doet, maar dat terzijde. Ik zou een backup terugzetten van voor je wijzigingen, want er gaat vanalles fout.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Compressie

15 dec 2015 16:56
Oke dan ga ik de back up terugzetten, ik was bezig om de site wat sneller te maken het duurt gemiddeld 5 seconden voor de site geladen is. Ik heb al een aantal zaken verbeterd maar op bepaalde punten zit het niet goed waardoor het laden zolang duurt. Vandaar dat ik bij compressie uitkwam.
  • crazy_mikew
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.639 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie