Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Depubliceren

Depubliceren

22 jan 2016 14:19
#1
Na verhuizen van een site loopt het niet goed met het depubliceren van menu items gek genoeg. Vanuit de lijst van menu items op het vinkje klikken, zorgt ervoor dat er komt te staan dat een menu item is gedepubliceerd maar het vinkje blijft staan, ook op de voorkant blijft het menuitem aanwezig. Pas als ik vanuit het menu item depubliceer werkt het pas. Iemand een idee?
Bedrijfindewolken.nl
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Discussie gesloten.
  • OpticMoon
  • OpticMoon's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 229

Depubliceren

22 jan 2016 15:11
#2
Browsercache en/of joomlacache al eens geleegd. Een andere browser?
Menu eventueel opnieuw opbouwen?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3670

Depubliceren

22 jan 2016 15:20
#3
Ja allen... Heeft het iets met bestandsrechten te maken wellicht?
Bedrijfindewolken.nl
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Discussie gesloten.
  • OpticMoon
  • OpticMoon's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 229

Depubliceren

22 jan 2016 15:25
#4
Je kunt altijd nakijken wat er staat bij Algemene instellingen - server of je tmp en logs goed staan, maar vermoed niet dat dit het is.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3670
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.798 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie