Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Depubliceren
Depubliceren
22 jan 2016 14:19
Na verhuizen van een site loopt het niet goed met het depubliceren van menu items gek genoeg. Vanuit de lijst van menu items op het vinkje klikken, zorgt ervoor dat er komt te staan dat een menu item is gedepubliceerd maar het vinkje blijft staan, ook op de voorkant blijft het menuitem aanwezig. Pas als ik vanuit het menu item depubliceer werkt het pas. Iemand een idee?
Bedrijfindewolken.nl
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Discussie gesloten.
- OpticMoon
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Berichten: 229
-
Depubliceren
22 jan 2016 15:11
Browsercache en/of joomlacache al eens geleegd. Een andere browser?
Menu eventueel opnieuw opbouwen?
Menu eventueel opnieuw opbouwen?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
- Berichten: 3670
Depubliceren
22 jan 2016 15:20
Ja allen... Heeft het iets met bestandsrechten te maken wellicht?
Bedrijfindewolken.nl
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Discussie gesloten.
- OpticMoon
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Berichten: 229
-
Depubliceren
22 jan 2016 15:25
Je kunt altijd nakijken wat er staat bij Algemene instellingen - server of je tmp en logs goed staan, maar vermoed niet dat dit het is.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
- Berichten: 3670
Tijd voor maken pagina: 0.798 seconden