Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Archivering
Archivering
30 jan 2016 22:06
Hallo,
Was net oude artikelen aan het archiveren. Dit doe ik d.m.v. selecteren van de artikelen, de button bovenaan: archivering aan te klikken.
In principe zouden deze dan weer tevoorschijn komen bij de tab. Nieuwsarchief. Van de 10 items zie ik er maar 3 staan.
Alle artikelen hebben dezelfde status.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Was net oude artikelen aan het archiveren. Dit doe ik d.m.v. selecteren van de artikelen, de button bovenaan: archivering aan te klikken.
In principe zouden deze dan weer tevoorschijn komen bij de tab. Nieuwsarchief. Van de 10 items zie ik er maar 3 staan.
Alle artikelen hebben dezelfde status.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Discussie gesloten.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
Archivering
31 jan 2016 09:42
Zijn al je artikelen gepubliceerd? Zijn er artikelen die een einde publicatiedatum hebben? Heb je al gekeken op de frontend of het totaal aantal gearchiveerde artikelen overeenkomt met het totaal aantal gearchiveerde artikelen in de backend?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Archivering
31 jan 2016 11:30
Ja, Astrid, alle artikelen zijn gepubliceerd.
Er staan geen einde publicatiedata.
Het aantal gearchiveerde artikelen komen niet overeen. Bij backend staan er meer.
Ik heb bij menu - blog staan: op volgorde. Als ik dan in de lijst kijk, staan ze op volgorde in de backend maar in de frontend
staan er enkele op andere pagina's en enkele kan ik helemaal niet vinden.
Er staan geen einde publicatiedata.
Het aantal gearchiveerde artikelen komen niet overeen. Bij backend staan er meer.
Ik heb bij menu - blog staan: op volgorde. Als ik dan in de lijst kijk, staan ze op volgorde in de backend maar in de frontend
staan er enkele op andere pagina's en enkele kan ik helemaal niet vinden.
Discussie gesloten.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Archivering
31 jan 2016 12:09
Volgorde van archief stel je in bij je menu-item. Dit heeft niet te maken met blogweergave.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
Archivering
31 jan 2016 13:11 - 31 jan 2016 13:12
Ik heb bij menu-item nieuwsarchief de tweede tab "archiveren" de setting "volgorde". Maar niet alle artikelen zijn te zien in de frontend.
Laatst bewerkt 31 jan 2016 13:12 door inef1.
Discussie gesloten.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Archivering
31 jan 2016 13:20
Kan het niet zo zijn dat je filter op de frontend dit veroorzaakt? Als je filter op 20 zet (zelfde als backend) heb je dan niet evenveel pagina's?
Groetjes, Astrid
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
Archivering
31 jan 2016 19:11
Uitgeprobeerd maar dat werkt ook niet. Het vreemde is dat enkele oude artikelen van 2015, opkomen voor 2014 terwijl ze wel goed op volgorde staan in het archief. En 5 artikelen staan in backend van 2015 maar komen helemaal niet bij frontend.
Discussie gesloten.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Archivering
31 jan 2016 19:26
Hallo,
De vraag van Astrid of je dan even veel pagina's hebt, die heb je nog niet beantwoord.
De vraag van Astrid of je dan even veel pagina's hebt, die heb je nog niet beantwoord.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Archivering
31 jan 2016 19:38 - 31 jan 2016 19:45
oeps. Ik kom in de backend op 62 en in frontend op 42.
En alles staat door elkaar. 2007 staat tussen 2013 enz.
In backend staan ze wel netjes op volgorde.
En alles staat door elkaar. 2007 staat tussen 2013 enz.
In backend staan ze wel netjes op volgorde.
Laatst bewerkt 31 jan 2016 19:45 door inef1.
Discussie gesloten.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Archivering
31 jan 2016 19:58
Weet je dat wel heel zeker?
Als je op de frontend 42 hebt dan kan het niet anders dat je ook 42 in de backend hebt.
Kijk nog eens goed en rustig op je gemak nog een keer.
Als je op de frontend 42 hebt dan kan het niet anders dat je ook 42 in de backend hebt.
Kijk nog eens goed en rustig op je gemak nog een keer.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 1.159 seconden