Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Paginatie / navigatie klopt na updaten nog steeds niet
08 feb 2016 22:11 - 08 feb 2016 22:12
Ik beheer al jaren een website waar ik werd gewezen op de nieuwsitems. De paginatie / navigatie werkt niet goed. Ik liep een paar versies achter dus ik heb vanavond alles geupdate, maar nog steeds geeft die de artikelen niet goed weer. Er worden steeds artikelen herhaald op de volgende pagina en klik je op 3 kom je altijd uit op pagina 2.
Mijn website: bimmerportal.nl/
Laatste versie Joomla en alles is up-to-date
Kan iemand mij op weg helpen waar ik het moet zoeken?
Mijn website: bimmerportal.nl/
Laatste versie Joomla en alles is up-to-date
Kan iemand mij op weg helpen waar ik het moet zoeken?
Laatst bewerkt 08 feb 2016 22:12 door Brian.
Discussie gesloten.
- Brian
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
08 feb 2016 22:44
Zou aan je template kunnen liggen. Gebeurt dit ook als je het standaard template kiest?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
09 feb 2016 09:04
Om eerlijk te zijn heb ik nooit er over na gedacht om de originele template aan te zetten. Het leek mij meer een core probleem en geen template probleem. Ik zal het eens testen.
Discussie gesloten.
- Brian
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
11 feb 2016 12:38
Ik maak gebruik van een Shape5 template, die heb ik geupdate, ook de virtex software en het probleem was niet weg.
Daarna heb ik een andere standaard template geprobeerd en toen was de fout er ook nog.
Naar mijn idee ligt het niet daar als beide templates het hebben. Kan het te maken hebben met dat ik de database moet synchroniseren?
Daarna heb ik een andere standaard template geprobeerd en toen was de fout er ook nog.
Naar mijn idee ligt het niet daar als beide templates het hebben. Kan het te maken hebben met dat ik de database moet synchroniseren?
Discussie gesloten.
- Brian
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
22 feb 2016 12:30
Heeft er iemand ervaring met een database die wellicht gesynchroniseerd moet worden?
Discussie gesloten.
- Brian
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
22 feb 2016 12:51
Je zou het altijd kunnen proberen (zorg eventueel wel voor back-up).
Maar klopt het dat het een gekochte template is? dan zou je het altijd nog eens bij de makers kunnen neerleggen.
Maar klopt het dat het een gekochte template is? dan zou je het altijd nog eens bij de makers kunnen neerleggen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
23 feb 2016 09:31 - 23 feb 2016 09:39
Als ik omschakel naar een standaard Joomla template doet de paginatie het nog niet, het ligt dus meer aan de core/database als aan de template.
Ik heb alle tabellen gerepareerd, geoptimaliseerd maar er veranderd niets helaas.
Ik heb alle tabellen gerepareerd, geoptimaliseerd maar er veranderd niets helaas.
Laatst bewerkt 23 feb 2016 09:39 door Brian.
Discussie gesloten.
- Brian
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
23 feb 2016 10:47
Voor zover ik weet wordt de paginatie ook dynamisch gegenereerd en wordt daarvoor niets in de database opgeslagen. En gezien je vreemde url's bij de paginatie, zit er waarschijnlijk toch een fout in je bestanden. Je kunt in ieder geval een compleet installatiepakket (zonder de map installation) van Joomla 3.4.8 overzetten. Weet niet of het helpt, omdat ik nog steeds vermoed dat het in je template zit, maar je weet maar nooit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.768 seconden