Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
redirecten
redirecten
12 feb 2016 21:34
www.place2chat.com
joomla 3.4.8
Hallo,
ik wil 2 joomla websites doorverwijzen naar een 3e Joomla website. Nou kan ik dat wel doen in Direct Admin alleen is dan het probleem dat ook de ftp van de 2 door te verwijzen websites niet bereikbaar is. En als het even kan zou dat wel moeten. Is dat mogelijk in Joomla?
Met vriendelijke groet, Herman.
joomla 3.4.8
Hallo,
ik wil 2 joomla websites doorverwijzen naar een 3e Joomla website. Nou kan ik dat wel doen in Direct Admin alleen is dan het probleem dat ook de ftp van de 2 door te verwijzen websites niet bereikbaar is. En als het even kan zou dat wel moeten. Is dat mogelijk in Joomla?
Met vriendelijke groet, Herman.
Discussie gesloten.
- HeRiNo
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
redirecten
12 feb 2016 21:50
Normaal redirect je alleen url's. Ik begrijp even niet wat je nu wilt bereiken.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
redirecten
12 feb 2016 21:56
Hoi Astrid,
bedankt voor je reactie. Ik zal proberen uit te leggen wat ik wil bereiken. Ik wil site 1 redirecten naar site 2. Maar en staan enkele scripts op de ftp van site 1 die zouden moeten blijven werken op site 1 als die is ge-redirect naar site 2. Snap je?
bedankt voor je reactie. Ik zal proberen uit te leggen wat ik wil bereiken. Ik wil site 1 redirecten naar site 2. Maar en staan enkele scripts op de ftp van site 1 die zouden moeten blijven werken op site 1 als die is ge-redirect naar site 2. Snap je?
Discussie gesloten.
- HeRiNo
-
Heeft onderwerp gestart
-
redirecten
12 feb 2016 22:12
Dat je scripts niet gaan werken zou kunnen, maar je bestanden blijven via ftp gewoon bereikbaar. Dus nee, ik begrijp het nog steeds niet.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
redirecten
12 feb 2016 22:16
place2chat.be ga ik redirecten naar place2chat.com maar bijvoorbeeld als ik redirect via Direct Admin is bijvoorbeeld place2chat.be/script/ dan ook niet bereikbaar. En de vraag is of het via joomla zo kan dat bijvoorbeeld place2chat.be/script/ ook/wel bereikbaar is.
Discussie gesloten.
- HeRiNo
-
Heeft onderwerp gestart
-
Tijd voor maken pagina: 0.879 seconden