Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Altijd laatste artikel op voorpagina
Altijd laatste artikel op voorpagina
01 mrt 2016 07:19
Hai,
Ik zou graag steeds het laatste artikel uit een bepaalde categorie op mijn voorpagina (bij de 'featured articles') willen hebben staan.
Dat zou dan ook het complete artikel moeten zijn. Standaard plaats ik een 'lees meer…' na de inleiding, maar voor de voorpagina wil ik graag 't hele verhaal.
Ik heb lang zitten nadenken, maar ik kom er niet uit. Heeft iemand een hint?
Alvast bedankt.
Ik zou graag steeds het laatste artikel uit een bepaalde categorie op mijn voorpagina (bij de 'featured articles') willen hebben staan.
Dat zou dan ook het complete artikel moeten zijn. Standaard plaats ik een 'lees meer…' na de inleiding, maar voor de voorpagina wil ik graag 't hele verhaal.
Ik heb lang zitten nadenken, maar ik kom er niet uit. Heeft iemand een hint?
Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
- Yototoyoto
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 mrt 2016 08:12
Ik neem aan dat je met "laatste" het meest recente bedoelt?
Dan geef je bij je menu-instellingen in dat er maar 1 hoofdartikel moet komen staan en 0 intro-artikelen. En je zet de volgorde artikelen op "Meest recente eerst".
Als het maar om 1 categorie gaat is het ook handiger om voor Categorieblog te kiezen in plaats van voor Speciale artikelen.
Dan geef je bij je menu-instellingen in dat er maar 1 hoofdartikel moet komen staan en 0 intro-artikelen. En je zet de volgorde artikelen op "Meest recente eerst".
Als het maar om 1 categorie gaat is het ook handiger om voor Categorieblog te kiezen in plaats van voor Speciale artikelen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 mrt 2016 08:39
Astrid, dank voor je antwoord. Zo ver als jij voorstelt, was ik ook al. Maar dan krijg ik alleen de inleiding van het meest recente verhaal. Ik zou ook willen wat na 'lees meer…' verschijnt.
Discussie gesloten.
- Yototoyoto
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 mrt 2016 08:42
Dat komt doordat je handmatig zelf de lees meer plaatst.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
01 mrt 2016 08:43
Dat klopt. Maar er is geen script om dit te omzeilen voor mijn doeleinden?
Discussie gesloten.
- Yototoyoto
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 mrt 2016 09:09
Mag ik er op uitmaken dat je het artikel elders dan weer laat terugkomen in een blog weergave? Je kunt ook instellen dat de introtekst een x-aantal woorden mag zijn, dan wordt automatisch bij die blogweergave de lees-meer toegepast door joomla.
Alleen dan zul je bij je inleiding(en) hiermee rekening moeten houden.
Alleen dan zul je bij je inleiding(en) hiermee rekening moeten houden.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
01 mrt 2016 09:20
Als je dat artikel ergens anders wel wilt laten zien met een Lees meer, dan zal je met overrides moeten werken.
Hier
heb je wat informatie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 mrt 2016 09:23
Ik zie het al… ik heb weer voor de moeilijke weg gekozen. Maar dit is het antwoord op mijn vraag. Dank je wel!
Discussie gesloten.
- Yototoyoto
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 mrt 2016 09:27
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat,
heb ik het topic weer even geopend.
Je kunt het topic afsluiten met dit is de oplossing door bij het betreffende antwoord op de (groene) knop "dit is de oplossing" te drukken.
Voor mij is het nu niet duidelijk wat voor jouw precies de oplossing was.
heb ik het topic weer even geopend.
Je kunt het topic afsluiten met dit is de oplossing door bij het betreffende antwoord op de (groene) knop "dit is de oplossing" te drukken.
Voor mij is het nu niet duidelijk wat voor jouw precies de oplossing was.
Groeten, Romke
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
01 mrt 2016 09:34
Het laatste antwoord van Astrid deed de deur open (of dicht
… Maar ik zie daar nergens een groene knop met 'oplossing' als ik haar antwoord.

Discussie gesloten.
- Yototoyoto
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 mrt 2016 09:48
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Bedankt voor je terugkoppeling.
Bedankt voor je terugkoppeling.
Groeten, Romke
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 1.946 seconden