Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Subcategorie-artikelen boven beschrijving in blogopmaak...
23 mei 2016 15:19 - 23 mei 2016 15:22
Goeiemiddag,
We hebben een categorie met beschrijving en artikelen, in blogopmaak. Volgorde en dergelijke wordt prima getoond, zie blauw hieronder.
Op dezelfde pagina komt een subcategorie met beschrijving en artikelen, maar daarbij komt de beschrijving van de subcategorie helaas helemaal onderaan te staan. Dus een beetje zoals bij het rode gedeelte hieronder:
beschrijving hoofdcategorie
art1----art2----art3
art4----art1---art2
art3---art4
beschrijving subcategorie
De bedoeling is om dit op deze manier te tonen:
art1----art2----art3
art4
art1----art2----art3
art4
(En daarbij ook het woord 'subcategorieën' te verwijderen.)
Waarschijnlijk kijk ik over een instelling heen, want ik vind niet waar ik dit kan aanpassen. Heeft er iemand een goeie tip?
Joomla! 3.5.1
We hebben een categorie met beschrijving en artikelen, in blogopmaak. Volgorde en dergelijke wordt prima getoond, zie blauw hieronder.
Op dezelfde pagina komt een subcategorie met beschrijving en artikelen, maar daarbij komt de beschrijving van de subcategorie helaas helemaal onderaan te staan. Dus een beetje zoals bij het rode gedeelte hieronder:
art1----art2----art3
art4----art1---art2
art3---art4
De bedoeling is om dit op deze manier te tonen:
art1----art2----art3
art4
art1----art2----art3
art4
(En daarbij ook het woord 'subcategorieën' te verwijderen.)
Waarschijnlijk kijk ik over een instelling heen, want ik vind niet waar ik dit kan aanpassen. Heeft er iemand een goeie tip?
Joomla! 3.5.1
Laatst bewerkt 23 mei 2016 15:22 door Lockerbie.
Discussie gesloten.
- Lockerbie
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
24 mei 2016 11:29
Volgens mij moet je dan een override maken.
Hier
staat wel een voorzetje voor het tonen van de titel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
24 mei 2016 13:48
Dank je Astrid.
Ik was al iets tegengekomen wat hier op lijkt, alleen ging dat over het aanpassen van 'blog.php'. Helaas bleek dat niet direct bruikbaar omdat het aan te passen stukje code daar niet in te vinden was.
Inmiddels heeft de opdrachtgever aangegeven geen subcategorie nodig te hebben: alle items vallen onder de hoofdcategorie.
Probleem bestaat dus niet meer, maar wel handig om te weten wat, waar en hoe voor eventuele toekomstige projecten. Thanks!
Ik was al iets tegengekomen wat hier op lijkt, alleen ging dat over het aanpassen van 'blog.php'. Helaas bleek dat niet direct bruikbaar omdat het aan te passen stukje code daar niet in te vinden was.
Inmiddels heeft de opdrachtgever aangegeven geen subcategorie nodig te hebben: alle items vallen onder de hoofdcategorie.
Probleem bestaat dus niet meer, maar wel handig om te weten wat, waar en hoe voor eventuele toekomstige projecten. Thanks!
Discussie gesloten.
- Lockerbie
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
24 mei 2016 13:50
Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 1.061 seconden