Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
compapiliteit van joomla tussen windows en Linux ?
02 jun 2016 13:58
Beste,
graag wil ik jullie da vraag stellen die me al lang bezig houd.
Er word namelijk gezegd door vele FTP servers dat Joomla beter zou functioneren onder OS Linux.
Heeft iemand daar weet van ? of zijn er mensen die reeds met Linux hun joomla website hebben gemaakt, en indien het zo is ? wat is de verbetering ? of hun ervaring ?
Met vriendelijke groeten
Rudy
graag wil ik jullie da vraag stellen die me al lang bezig houd.
Er word namelijk gezegd door vele FTP servers dat Joomla beter zou functioneren onder OS Linux.
Heeft iemand daar weet van ? of zijn er mensen die reeds met Linux hun joomla website hebben gemaakt, en indien het zo is ? wat is de verbetering ? of hun ervaring ?
Met vriendelijke groeten
Rudy
Donkerwolcke Rudy
Maarkedal
België
Maarkedal
België
Discussie gesloten.
- Tuti
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 jun 2016 14:34
Hallo Rudy,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik begrijp niet helemaal wat FTP servers hiermee te maken hebben. Joomla draait zowel op Linux als op Windows. Maar Windows servers kunnen nog wel eens wat problemen opleveren.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik begrijp niet helemaal wat FTP servers hiermee te maken hebben. Joomla draait zowel op Linux als op Windows. Maar Windows servers kunnen nog wel eens wat problemen opleveren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
02 jun 2016 15:00
Beste,
ik heb nu een website online gezet bij Gigaserving, en moet zeggen er waren nogal problemen. De php file heet de beheerder van de server volledig moeten herschrijven. Toen moest alles in één bepaalde map upgeload worden (htlm_puplik) maar nu telkens ik online wil zaken veranderen heb ik moeilijkheden. Ik kan geen extensies downloaden of verwerken.
Daarom mijn vraag, of zijn er servers die goed overweg kunnen met Joomla ? voorheen had ik geen probleem met websites te uploaden.
Nu met Joomla word dit wat omslachtig.
Mijn oprechte dank
Rudy
ik heb nu een website online gezet bij Gigaserving, en moet zeggen er waren nogal problemen. De php file heet de beheerder van de server volledig moeten herschrijven. Toen moest alles in één bepaalde map upgeload worden (htlm_puplik) maar nu telkens ik online wil zaken veranderen heb ik moeilijkheden. Ik kan geen extensies downloaden of verwerken.
Daarom mijn vraag, of zijn er servers die goed overweg kunnen met Joomla ? voorheen had ik geen probleem met websites te uploaden.
Nu met Joomla word dit wat omslachtig.
Mijn oprechte dank
Rudy
Donkerwolcke Rudy
Maarkedal
België
Maarkedal
België
Discussie gesloten.
- Tuti
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 jun 2016 15:04
Dan zal je op zoek moeten gaan naar een andere hoster. Er zijn er diverse, maar je kunt ook even links boven op de banner van
Wned
klikken om te kijken of dat iets voor je is. Deze hoster is in ieder geval zeer Joomla vriendelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Re:compapiliteit van joomla tussen windows en Linux ?
02 jun 2016 15:57
In beide gevallen is het afhankelijk van de server configuratie. Maar zowel op een Linux server als een Windows server gaan bij mij goed. Alleen zijn er verschillende redenen waarom mensen eerder een Linux server willen gebruiken, waaronder dus de kosten.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
Discussie gesloten.
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.781 seconden