Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
PHP 7
PHP 7
14 jun 2016 19:07
Hallo,
Ik heb van mijn draaiende 3.51 sites telkens ook een testversie op een andere locatie. Ze draaien allemaal PHP 5.5.31 en ik wens een testversie up te graden naar PHP 7 voordat ik dat ook toepas op de life-versie. Omdat deze testversies in verschillende subfolders staan, kan ik enkel globaal in Directadmin PHP 7 instellen en dan worden ze natuurlijk allemaal naar PHP 7 gezet.
Kan ik dit ook één voor één instellen, bv. in htaccess middels de juiste code ?
Dank
Ik heb van mijn draaiende 3.51 sites telkens ook een testversie op een andere locatie. Ze draaien allemaal PHP 5.5.31 en ik wens een testversie up te graden naar PHP 7 voordat ik dat ook toepas op de life-versie. Omdat deze testversies in verschillende subfolders staan, kan ik enkel globaal in Directadmin PHP 7 instellen en dan worden ze natuurlijk allemaal naar PHP 7 gezet.
Kan ik dit ook één voor één instellen, bv. in htaccess middels de juiste code ?
Dank
Discussie gesloten.
- Luk
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
PHP 7
14 jun 2016 19:13
Nee, dat kan niet.
Je moet de PHP-versie instellen op je hostingaccount en daarna is het niet meer op het niveau wat jij beschrijft aan te passen.
Ik raad je aan om een test-account bij een goede hoster te regelen, zodat je altijd op een betrouwbare omgeving kunt testen.
Dat werkt vaak beter dan in een submap.
Je moet de PHP-versie instellen op je hostingaccount en daarna is het niet meer op het niveau wat jij beschrijft aan te passen.
Ik raad je aan om een test-account bij een goede hoster te regelen, zodat je altijd op een betrouwbare omgeving kunt testen.
Dat werkt vaak beter dan in een submap.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
PHP 7
14 jun 2016 19:18
Het is wel afhankelijk van de mogelijkheden bij je hoster, maar je zou deze kunnen proberen
Code:
AddHandler application/x-httpd-php70
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.684 seconden