Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost frontend module editing hoe werkt het precies?

frontend module editing hoe werkt het precies?

24 jun 2016 11:34
Hoi,

Op deze, in ontwikkeling zijnde site , wil ik frontend module editing gebruiken, zodat mijn frontend gebruiker de teksten e.d. in de modules makkelijk via de frontend aan kunnen passen.

Ik gebruik de purity-iii template en heb bij de template opties 'legacy compatible' aan staan, zodat frontend editing werkt.
Bij algemene instellingen staan 'mouse over bewerk iconen' op 'modules en menu'

Wanneer ik als gebruiker A (super user) inlog op de frontend werkt het prima; ik zie gewoon een pictogram rechts boven de modules wanneer ik met de muis over de modules ga.

Wanneer ik met gebruiker B (administrator) inlog op de frontend werkt het niet: ik zie geen pictogrammen rechts boven als ik met de muis over de modules ga. Het rare is dat deze het eerst wel deed. En het rare is ook dat wanneer ik de rechten van gebruiker B verander in super user dat hij het dan ook niet doet. Rara hoe kan dit? Ik snap het niet meer....

Groet, Liesbeth
Discussie gesloten.
  • skelp
  • skelp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

frontend module editing hoe werkt het precies?

28 jun 2016 13:41
Hoi,

Ik heb het al opgelost door de rechten van de specifieke modules aan te passen voor de administrator.

Groet, Liesbeth
Discussie gesloten.
  • skelp
  • skelp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.386 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie