Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Hoe kan ik maar 1 artikel weergeven van een subcategorie
Hoe kan ik maar 1 artikel weergeven van een subcategorie
05 aug 2016 11:23 - 05 aug 2016 11:25
Hoi,
vraagje, hoe kan ik maar 1 artikel laten zien van een subcategorie in een blog overzicht van de hoofdcategorie.
Ik heb 2 subcategorieën hangen onder een hoofdcat., de hoofdcat. heeft ook artikelen, maar ik wil dus dat de hoofdcat. alle artikelen laat zien en dat de 2 subcat. elke keer maar 1 artikel van de nieuwste laten zien.
Ik heb van alles al geprobeerd maar kan geen instelling vinden om dit voor elkaar te krijgen.
Nieuwste eerst maar dan laat die alleen de artikelen zien die het nieuwst zijn dus vervalt een oudere artikel van de andere subcategrorie.
De getallen dat ik invul bij "incl. subcategorieën " dienen alleen maar voor de niveaus niet voor het aantal artikelen dat ik wil laten zien van subcategorieën .
Zie ik iets over het hoofd?
groetjes Steph
vraagje, hoe kan ik maar 1 artikel laten zien van een subcategorie in een blog overzicht van de hoofdcategorie.
Ik heb 2 subcategorieën hangen onder een hoofdcat., de hoofdcat. heeft ook artikelen, maar ik wil dus dat de hoofdcat. alle artikelen laat zien en dat de 2 subcat. elke keer maar 1 artikel van de nieuwste laten zien.
Ik heb van alles al geprobeerd maar kan geen instelling vinden om dit voor elkaar te krijgen.
Nieuwste eerst maar dan laat die alleen de artikelen zien die het nieuwst zijn dus vervalt een oudere artikel van de andere subcategrorie.
De getallen dat ik invul bij "incl. subcategorieën " dienen alleen maar voor de niveaus niet voor het aantal artikelen dat ik wil laten zien van subcategorieën .
Zie ik iets over het hoofd?

groetjes Steph
- shd68
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
18 aug 2016 16:29
Volgens mij zie je niets over het hoofd, maar is er in de basis van Joomla geen instelling waarmee je kunt maken wat jij wil.
Wat nog wel zou kunnen is gebruik maken van de module "Nieuwste artikelen".
Als je template een positie heeft onder het contentgedeelte waar de categorie blog wordt getoond, dan zou je die module daar kunnen publiceren met als selectie dat die alleen het 1e en nieuwste artikel toont van de betreffende subcategorie.
Stel de module zo in dat die alleen verschijnt bij het menu-item dat de categorie blog toont.
Wat nog wel zou kunnen is gebruik maken van de module "Nieuwste artikelen".
Als je template een positie heeft onder het contentgedeelte waar de categorie blog wordt getoond, dan zou je die module daar kunnen publiceren met als selectie dat die alleen het 1e en nieuwste artikel toont van de betreffende subcategorie.
Stel de module zo in dat die alleen verschijnt bij het menu-item dat de categorie blog toont.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
18 aug 2016 17:21
Dank je voor je antwoord.
Slimme alternatieve oplossing, deze had ik zelf nog niet bedacht.
Misschien een idee voor de Joomla! ontwikkelaars om zoiets toe toe te voegen
Groet,
Steph
Slimme alternatieve oplossing, deze had ik zelf nog niet bedacht.
Misschien een idee voor de Joomla! ontwikkelaars om zoiets toe toe te voegen

Groet,
Steph
- shd68
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
18 aug 2016 17:38
Je kunt zo'n vraag natuurlijk altijd stellen op Joomla.org
Kun je aangeven of je antwoord je voldoende heeft geholpen?
Je kunt zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Kun je aangeven of je antwoord je voldoende heeft geholpen?
Je kunt zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
19 aug 2016 09:43
Ik heb wel op een groene button geklikt maar niet opgelet bij welk antwoord ik dat deed, nu zie ik nergens een groene button meer...
- shd68
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
19 aug 2016 09:45
Kan een keer gebeuren, dan sluiten wij dit topic voor je.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.757 seconden