Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost bewerken artikel niet toegestaan
bewerken artikel niet toegestaan
15 sep 2016 15:14
op onze website staat een bestand welke door mij is aangemaakt en gepubliceerd. Echter, als ik nu kijk kan ik het bestand niet meet bewerken. Ik krijg de melding "Fout - Bewerken niet toegestaan". Ik kan ook de naam van het document (wat normaal bij bewerken onderstreept is) niet meer aanklikken zodat ik het kan wijzigen. Wat doe ik fout?
Bijgevoegd zie je ook dat er alleen het hokje met een vinkje en een hokje met een sterretje staat.
Bijgevoegd zie je ook dat er alleen het hokje met een vinkje en een hokje met een sterretje staat.
Discussie gesloten.
- Bosch
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
15 sep 2016 17:17
Hallo Bosch,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je zelf iets hebt aangepast aan je ACL, dan heb je misschien hier iets aan. Als je niets hebt aangepast, dan weet ik het helaas zo ook niet.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je zelf iets hebt aangepast aan je ACL, dan heb je misschien hier iets aan. Als je niets hebt aangepast, dan weet ik het helaas zo ook niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
15 sep 2016 17:27 - 16 sep 2016 12:26
Mocht het niet lijken op de ACL-bug waar Astrid naar verwees, dan is het handig om te weten met welke rechten je bent ingelogd op je webste?
Is dat Super Administrator of een lager niveau?
Is dat Super Administrator of een lager niveau?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Laatst bewerkt 16 sep 2016 12:26 door Astrid. Reden: typo
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
16 sep 2016 12:14
Het was ingewikkelder dan ik dacht. Het artikel was ooit aangemaakt in een oudere Joomla versie door een gebruiker die door ons is verwijderd. Vervolgens is de website nog een keer geconverteerd naar v3.x. Daar is een data-inconsistentie met de huidige Joomla-versie ontstaan.
De user-ID is door onze webmaster aangepast en het artikel is weer toegankelijk.
Problem Solved
De user-ID is door onze webmaster aangepast en het artikel is weer toegankelijk.
Problem Solved

Discussie gesloten.
- Bosch
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
16 sep 2016 12:26
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 1.177 seconden