Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost in menu-itemtype kan ik geen artikelen meer selecteren?
in menu-itemtype kan ik geen artikelen meer selecteren?
21 sep 2016 18:28
Hallo,
De website waar ik mee aan het werk was gaf opeens op een aantal pagina's code 404. Dit waren pagina's die gekoppeld zijn aan menu-keuze artikelen.
"opeens" zonder reden kan ik geen menu-itemtype artikelen meer kiezen. Mijn lijstje met keuzes begint met contacten!
Ik heb nu de artikelen maar even in een module geplaatst dus de schade is even beperkt maar weet iemand hoe dat kan?
Joomla versie net geupdate maar helaas geen verbetering.... en Virtumart 3.0.14.
Als alternatief heb ik "toon verkopers" van Virtuemart geselecteerd omdat ik die niet heb benoemd.
www.wb-autoservice.nl
Maar hoe kan dit? Iemand een idee??
gr,
Hennie
De website waar ik mee aan het werk was gaf opeens op een aantal pagina's code 404. Dit waren pagina's die gekoppeld zijn aan menu-keuze artikelen.

"opeens" zonder reden kan ik geen menu-itemtype artikelen meer kiezen. Mijn lijstje met keuzes begint met contacten!
Ik heb nu de artikelen maar even in een module geplaatst dus de schade is even beperkt maar weet iemand hoe dat kan?
Joomla versie net geupdate maar helaas geen verbetering.... en Virtumart 3.0.14.
Als alternatief heb ik "toon verkopers" van Virtuemart geselecteerd omdat ik die niet heb benoemd.
www.wb-autoservice.nl
Maar hoe kan dit? Iemand een idee??
gr,
Hennie
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
Discussie gesloten.
- Hennie2402
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
21 sep 2016 19:09
Hallo,
Ik heb zo geen antwoord, als jij niets gedaan hebt dan is het vreemd dat dit gebeurd. ( spookjes? )
En als je een update gedaan hebt dan is het ook vreemd dat je site nog op joomla 3.5.1 draait in plaats van 3.6.2
Ik heb zo geen antwoord, als jij niets gedaan hebt dan is het vreemd dat dit gebeurd. ( spookjes? )
En als je een update gedaan hebt dan is het ook vreemd dat je site nog op joomla 3.5.1 draait in plaats van 3.6.2
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
21 sep 2016 19:53
Hallo Jelle, je hebt gelijk wat de versie Joomla betreft, maar de control panel van Webreus geeft aan 3.6.2 dat is raar ??
Als ik via de backend wil updaten dan begint alleen akeeba te backuppen en meer niet
Als ik via de backend wil updaten dan begint alleen akeeba te backuppen en meer niet

Discussie gesloten.
- Hennie2402
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
22 sep 2016 08:57
Ik weet echt niet wat het controlepaneel van Webreus hiermee te maken heeft. Je site draait op Joomla 3.5.1, zoals Jelle ook al aangeeft. En als je even gezocht had op ons forum, dan had je vast ook de oplossing gevonden om de plugin Backup on update even uit te zetten als die problemen geeft bij het updaten. Ik neem aan dat je template wel up-to-date is?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
22 sep 2016 23:33
Hallo Astrid,
bedankt voor je reactie, ik heb de plugin uitgeschakeld en kunnen updaten en ...... de menuitem keuze "artikelen" is weer terug.
Te lang bezig geweest met zoeken dan zie je het op gegeven moment niet meer
gr. Hennie
bedankt voor je reactie, ik heb de plugin uitgeschakeld en kunnen updaten en ...... de menuitem keuze "artikelen" is weer terug.
Te lang bezig geweest met zoeken dan zie je het op gegeven moment niet meer

gr. Hennie
Discussie gesloten.
- Hennie2402
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
23 sep 2016 08:01
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.826 seconden