- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
404 pagina
404 pagina
12 okt 2016 12:49 - 12 okt 2016 15:26Ik heb een probleempje! als je op deze pagina kijkt: nieuwsoverijssel.nl/categorieen dan zie je de categorieen staan. Maar het rare is dat de ene categorie het wel netje doet en de andere een foutmelding krijg:
De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.
Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken wegens:
een verouderde bladwijzer/favoriet
een fout getypt adres
een zoekmachine heeft een verouderde lijst van deze website
u heeft geen toegang tot deze pagina
Naar de startpagina
Startpagina
Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeembeheerder van deze website en rapporteer de onderstaande fout.
404 Artikel niet gevonden
Ik heb hier eerst gezocht en uiteraard bij verwijzing gekeken en menu's opgebouwd maar niks helpt. Wie is de hel van de dag?
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- maxxiezwolle
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
404 pagina
12 okt 2016 15:14 - 13 okt 2016 13:23Edit Jelle: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
- maxxiezwolle
- Joomla!NL ontdekker
404 pagina
13 okt 2016 18:53 - 13 okt 2016 18:53Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- maxxiezwolle
- Joomla!NL ontdekker
404 pagina
13 okt 2016 19:22In onze help sectie staat het allemaal beschreven.
Is je vraag niet opgelost, maar heb je besloten om of een andere weg in te slaan, of het maar te accepteren, meld dit dan even in het betreffende draadje zodat een moderator het draadje kan sluiten.
Hierdoor voorkomen we dat andere leden/bezoekers denken dat ze in dat draadje ook een antwoord voor hun probleem kunnen vinden.
Ik zal hem bij deze sluiten.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator