Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost link opent verkeerd (deel 2)
link opent verkeerd (deel 2)
14 okt 2016 11:22 - 14 okt 2016 11:29
Hallo,
Ik ben een website aan het bouwen in Joomla 3.
Probleem is de homepage. Ik heb daar een paar links op staan. Als ik er 1 aanklik opent hij niet op een nieuwe pagina, maar onder de homepage, of alleen de homepage komt terug. Dit is zowel het geval bij een link in een artikel als in een module die ik gebruik.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb de artikelen waar naar verwezen ook ondergebracht in een menu, maar als ik de links aanklik opent zich gewoon de homepage.
Het gaat trouwens om de website www.hrif.nl/nl/ en dan om de donate button en het lees meer onder 'Over ons' en 'Vrijwilligers'
Ik ben een website aan het bouwen in Joomla 3.
Probleem is de homepage. Ik heb daar een paar links op staan. Als ik er 1 aanklik opent hij niet op een nieuwe pagina, maar onder de homepage, of alleen de homepage komt terug. Dit is zowel het geval bij een link in een artikel als in een module die ik gebruik.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb de artikelen waar naar verwezen ook ondergebracht in een menu, maar als ik de links aanklik opent zich gewoon de homepage.
Het gaat trouwens om de website www.hrif.nl/nl/ en dan om de donate button en het lees meer onder 'Over ons' en 'Vrijwilligers'
Laatst bewerkt 14 okt 2016 11:29 door dirk-pieter.
Discussie gesloten.
- dirk-pieter
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
14 okt 2016 13:10
Er opent inderdaad helemaal niets. En al je links openen in een nieuw scherm, dat is ook niet handig.
Heb je wel gepubliceerde artikelen voor Doneer en Over ons? En hoe heb je de Lees Meer links gemaakt? Met JCE editor kan je het beste het desbetreffende menu-item kiezen waar je naar wilt linken.

Je hebt geen meertalige site, dus taalfilterplugin kan je uitzetten.
Heb je wel gepubliceerde artikelen voor Doneer en Over ons? En hoe heb je de Lees Meer links gemaakt? Met JCE editor kan je het beste het desbetreffende menu-item kiezen waar je naar wilt linken.

Je hebt geen meertalige site, dus taalfilterplugin kan je uitzetten.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
14 okt 2016 13:59
Hallo,
Dank je wel. Probleem is opgelost.
De website is trouwens wel 2 talig, maar dat is nog niet helemaal klaar.
Dank je wel. Probleem is opgelost.
De website is trouwens wel 2 talig, maar dat is nog niet helemaal klaar.
Discussie gesloten.
- dirk-pieter
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
14 okt 2016 14:09
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.700 seconden