Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Geregistreerde bezoekers
Geregistreerde bezoekers
14 dec 2016 04:18
Is het mogelijk om een Chronoform formulier uitsluitend door eigen klanten in te laten vullen? Bijvoorbeeld door een pagina zichtbaar te maken nadat een klant als geregistreerde gebruiker heeft ingelogd? Ik heb deze klant dan op voorhand als klant in Joomla geregistreerd.
Ik heb nu een menulink als login form gemaakt. Het lukt me niet om na deze login een pagina te tonen welke alleen voor ingelogde klanten zichtbaar is. Wellicht doe ik iets verkeerd of is dit technisch niet mogelijk.
Het doel is om van de klant een korte tekst en tenminste 3 foto’s te ontvangen die ik dan zelf in mijn eigen stijl op de website kan plaatsen.
Ik heb nu een menulink als login form gemaakt. Het lukt me niet om na deze login een pagina te tonen welke alleen voor ingelogde klanten zichtbaar is. Wellicht doe ik iets verkeerd of is dit technisch niet mogelijk.
Het doel is om van de klant een korte tekst en tenminste 3 foto’s te ontvangen die ik dan zelf in mijn eigen stijl op de website kan plaatsen.
Discussie gesloten.
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Geregistreerde bezoekers
14 dec 2016 07:52
Dan doe je iets niet goed. Je moet natuurlijk wel een menu-item aanmaken (geregistreerd), voor je formulier, maar ik neem aan dat je dat wel gedaan hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Geregistreerde bezoekers
16 dec 2016 08:12
Hoi Astrid,
Bedankt. De link stond er inderdaad. Ben opnieuw begonnen en nu werkt het
Ben alleen nog niet echt thuis in de rechten. Is het in te stellen dat een geregistreerde bezoeker alleen een formulier kan invullen? Als ik nu als geregistreerde bezoeker inlog zie ik overal een driehoekje met "Bewerk" staan terwijl ik de geregistreerde klant alleen een chronoform formulier wil laten invullen.
Maar dit werkt dus deze topic zal ik sluiten.
Bedankt. De link stond er inderdaad. Ben opnieuw begonnen en nu werkt het

Ben alleen nog niet echt thuis in de rechten. Is het in te stellen dat een geregistreerde bezoeker alleen een formulier kan invullen? Als ik nu als geregistreerde bezoeker inlog zie ik overal een driehoekje met "Bewerk" staan terwijl ik de geregistreerde klant alleen een chronoform formulier wil laten invullen.
Maar dit werkt dus deze topic zal ik sluiten.
Discussie gesloten.
- edwerf
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Geregistreerde bezoekers
16 dec 2016 09:00
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.703 seconden