Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla en mollie plugins om betalingen te accepteren
17 jan 2017 17:54
Hallo, ik heb een joomla 3.6.5 installatie en nu probeer ik de mollie, betalingen te implementeren, by mollie heb ik al een account en alle betalingen zijn geactiveerd, maar ik weet niet hoe krijg ik dat de klanten in een doorlopende proces voor een dienst te bestellen een formulier invullen en via mijn google agenda een afspraak kunnen planen om de dienst die te reserveren met een aanbetaling, iemand ervaring hiermee? of mischien een link naar een joomal website waar mollie al geimplementeerd is?
Alvast bedankt voor de nuttige reacties
Alvast bedankt voor de nuttige reacties
Discussie gesloten.
- Ericwood
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
17 jan 2017 19:09
Hallo Ericwood,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Mollie moet (in principe) gekoppeld worden aan een extensie.
Ik begrijp alleen niet exact wat je nu wilt bereiken. Dus ik kan je verder niet echt adviseren.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Mollie moet (in principe) gekoppeld worden aan een extensie.
Ik begrijp alleen niet exact wat je nu wilt bereiken. Dus ik kan je verder niet echt adviseren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
17 jan 2017 19:19 - 17 jan 2017 19:39
Hallo, ik heb die extensie al gezien het heet JDIDEAL maar het is een betaalde extensie, en dat is niet de bedoeling van deze website, dus ik zou daar niet mee aan beginnen. Alle moet op 0 kosten gedaan worden
Ik heb in mollie de optie om betaallinks aan te maken en ze zijn erg mooie en hebben alle betaal mogelijkheden, allen ik weet niet hoe koppel ik die links aan een agenda en een formulier om betalingen te laten doen in een doorlopende proces. Maar ja, als er iemand een idee of beter een joomla website kent waar met de mollie betaallinks de betalingen goed worden ontvange graag wil ik het horen.
met een doorlopende proces bedoel ik
1. eerste service of product kiezen
2. datum in de google agenda kiezen
3 aanbetaling doen met de mollie link betalen
Bedankt!!!!
Edit Juliank92: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Ik heb in mollie de optie om betaallinks aan te maken en ze zijn erg mooie en hebben alle betaal mogelijkheden, allen ik weet niet hoe koppel ik die links aan een agenda en een formulier om betalingen te laten doen in een doorlopende proces. Maar ja, als er iemand een idee of beter een joomla website kent waar met de mollie betaallinks de betalingen goed worden ontvange graag wil ik het horen.
met een doorlopende proces bedoel ik
1. eerste service of product kiezen
2. datum in de google agenda kiezen
3 aanbetaling doen met de mollie link betalen
Bedankt!!!!
Edit Juliank92: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Laatst bewerkt 17 jan 2017 19:39 door Juliank92.
Discussie gesloten.
- Ericwood
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
17 jan 2017 20:07
Joomla en Google agenda gaat sowieso niet werken. Tenminste niet zoals jij dat wilt. En ik weet helaas ook niet of er wel een extensie bestaat met de combinatie product/dienst en agenda. En als die er al is, dan vast niet gratis.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
17 jan 2017 21:54 - 17 jan 2017 21:58
ik heb een paar gratis oplossingen gevonden voor bookings, en er zijn ook een paar calenders op de officiele joomla site. met joomla weinig alles is mogelijk, bedankt voor de tips.
Eigenlijk mollie is alles wat ik nodig heb om betalingen te accepteren.
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Eigenlijk mollie is alles wat ik nodig heb om betalingen te accepteren.
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Laatst bewerkt 17 jan 2017 21:58 door Astrid.
Discussie gesloten.
- Ericwood
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.825 seconden