Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Opslaan mislukt door de volgende fout: Duplicate entry
Opslaan mislukt door de volgende fout: Duplicate entry
24 jan 2017 22:20
Goede dag allemaal, ben nieuw hier en ik kom direct met een probleem waar we niet op zitten te wachten. Maar het leven is zo.
Ik gebruik Joomla! 3.6.5 de nieuwste versie
Geïnstalleerd
A. JCH Optimize (nieuwste versie)
B. Ark Editor (nieuwste versie)
C. Aimy Sitemap (nieuwste versie)
D. OSMeta (nieuwste versie)
E. OSMap (nieuwste versie)
F. DJ Mega (nieuwste versie)
G. DJ Slider (nieuwste versie)
Opzet nieuwste website
Sub-domain /test/
1. Tijdens installatie van Joomla absoluut geen problemen.
2. Na installeren van plug-ins, modules en componenten waren er geen fout meldingen aanwezig. (Echter diverse functies die normaal wel werken, als men geen gebruikt maakt van JCH Optimize).
3. Artikelen aanmaken, geen problemen ook niet met link verwijzingen. (Echter tot het punt dat JCK editor ineens ermee stopte)
4. Alle test die men kon doen, gaven geen fout meldingen en of dat de website haperde.
Omzetten vanuit de sub-domain naar de root procedure.
1. FTP alle bestanden vanuit de sub-domain /test/ naar de harde schijf gekopieerd.
2. FTP alle bestanden opladen naar de root van de domeinnaam, zonder enige problemen en of dat tijdens het opladen bestanden niet mee waren gekopieerd.
3. configuration.php bestand aangepast op het volgende zoals hieronder staat vermeld.
public $live_site = '
public $log_path = '
public $tmp_path = '
MySQL database
Daar heb ik niets aan gedaan en of veranderd, zodat vanuit de configuration.php alles netjes uitgelezen kon worden.
Dit laatste zat mij al dwars, gezien dat natuurlijk verwijzingen naar de sub-domain erin vermeld staan. (dit even in gedachten houden aangaande de fout melding)
De eerste indicatie dat er iets niet correct verliep, ik merkte op dat in een artikel het toevoegen van een andere artikel link, niet goed verliep? Ondanks dat de website link wel werkte.
Vanavond voor het eerst wilde ik een aantal fouten corrigeren in Artikelen, bij het opslaan kreeg ik dan ook de volgende foutmelding (zie foto bijlage)
Ik gebruik Joomla! 3.6.5 de nieuwste versie
Geïnstalleerd
A. JCH Optimize (nieuwste versie)
B. Ark Editor (nieuwste versie)
C. Aimy Sitemap (nieuwste versie)
D. OSMeta (nieuwste versie)
E. OSMap (nieuwste versie)
F. DJ Mega (nieuwste versie)
G. DJ Slider (nieuwste versie)
Opzet nieuwste website
Sub-domain /test/
1. Tijdens installatie van Joomla absoluut geen problemen.
2. Na installeren van plug-ins, modules en componenten waren er geen fout meldingen aanwezig. (Echter diverse functies die normaal wel werken, als men geen gebruikt maakt van JCH Optimize).
3. Artikelen aanmaken, geen problemen ook niet met link verwijzingen. (Echter tot het punt dat JCK editor ineens ermee stopte)
4. Alle test die men kon doen, gaven geen fout meldingen en of dat de website haperde.
Omzetten vanuit de sub-domain naar de root procedure.
1. FTP alle bestanden vanuit de sub-domain /test/ naar de harde schijf gekopieerd.
2. FTP alle bestanden opladen naar de root van de domeinnaam, zonder enige problemen en of dat tijdens het opladen bestanden niet mee waren gekopieerd.
3. configuration.php bestand aangepast op het volgende zoals hieronder staat vermeld.
public $live_site = '
public $log_path = '
public $tmp_path = '
MySQL database
Daar heb ik niets aan gedaan en of veranderd, zodat vanuit de configuration.php alles netjes uitgelezen kon worden.
Dit laatste zat mij al dwars, gezien dat natuurlijk verwijzingen naar de sub-domain erin vermeld staan. (dit even in gedachten houden aangaande de fout melding)
De eerste indicatie dat er iets niet correct verliep, ik merkte op dat in een artikel het toevoegen van een andere artikel link, niet goed verliep? Ondanks dat de website link wel werkte.
Vanavond voor het eerst wilde ik een aantal fouten corrigeren in Artikelen, bij het opslaan kreeg ik dan ook de volgende foutmelding (zie foto bijlage)
Discussie gesloten.
- Klaas01
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
24 jan 2017 23:15
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Aangezien de melding van de slim zoeken component komt, zou ik die eens opnieuw indexeren.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Aangezien de melding van de slim zoeken component komt, zou ik die eens opnieuw indexeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
24 jan 2017 23:38 - 25 jan 2017 09:42
Kijk aan zeg, een simpele uitvoering waar men zo het probleem mee oplost.
Eerst kreeg ik wel de zelfde fout melding zoals bij het opslaan van een Artikel.
In het overzicht componenten > slim zoeken stonden maar 8 verwijzingen op 1 pagina. Die heb ik direct verwijderd. Nadien opnieuw een nieuwe indexering uitgevoerd, nu staan er 25 pagina's.
Goed controle dat of alles weer werkt zoals het behoord te werken, dus ik ben direct naar een artikel gegaan, en die geopend en weer opgeslagen. Geen foutmeldingen meer zoals voorheen het geval was, zonder enige fouten.
Hartelijk dank, voor een perfecte snelle uitleg Astrid.
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Eerst kreeg ik wel de zelfde fout melding zoals bij het opslaan van een Artikel.
In het overzicht componenten > slim zoeken stonden maar 8 verwijzingen op 1 pagina. Die heb ik direct verwijderd. Nadien opnieuw een nieuwe indexering uitgevoerd, nu staan er 25 pagina's.
Goed controle dat of alles weer werkt zoals het behoord te werken, dus ik ben direct naar een artikel gegaan, en die geopend en weer opgeslagen. Geen foutmeldingen meer zoals voorheen het geval was, zonder enige fouten.
Hartelijk dank, voor een perfecte snelle uitleg Astrid.
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Laatst bewerkt 25 jan 2017 09:42 door Astrid.
Discussie gesloten.
- Klaas01
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 1.964 seconden