Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Artikel links binnen een categorie
31 jan 2017 14:39
Hi,
Ik vind het lastig om het probleem goed te omschrijven (en daarom ook te zoeken naar eerdere issues), maar ik loop tegen iets aan wat ik nog niet eerder heb gezien.
Sinds ik een Category Blog Pagina heb gemaakt voor categorie 'Travel Lite' linkt het artikel niet meer direct naar het 'losse' artikel, maar krijgt het artikel URL de info van de category blog er gratis bij:
Bijvoorbeeld:
Voorheen linkte het artikel op de homepage dus meteen naar: test.santosbikes.net/santos-rijders/156-...-voor-de-mooie-fiets
Nu linkt het naar: test.santosbikes.com/assortiment/lite-se...-voor-de-mooie-fiets
Andere invalshoek:
Alle artikelen op de homepage ( test.santosbikes.com/?start=8 ) openen in een eigen omgeving, behalve het artikel wat in de category 'Travel Lite' valt, waarvan ik dus zojuist een Category Blog pagina heb gemaakt.
Ik wil dus eigenlijk dat het blijft zoals het was (artikel opent in eigen omgeving), maar ik wil wel de Category Blog pagina behouden. Wat kan ik hieraan doen?
Thanks!
Ik vind het lastig om het probleem goed te omschrijven (en daarom ook te zoeken naar eerdere issues), maar ik loop tegen iets aan wat ik nog niet eerder heb gezien.
Sinds ik een Category Blog Pagina heb gemaakt voor categorie 'Travel Lite' linkt het artikel niet meer direct naar het 'losse' artikel, maar krijgt het artikel URL de info van de category blog er gratis bij:
Bijvoorbeeld:
Voorheen linkte het artikel op de homepage dus meteen naar: test.santosbikes.net/santos-rijders/156-...-voor-de-mooie-fiets
Nu linkt het naar: test.santosbikes.com/assortiment/lite-se...-voor-de-mooie-fiets
Andere invalshoek:
Alle artikelen op de homepage ( test.santosbikes.com/?start=8 ) openen in een eigen omgeving, behalve het artikel wat in de category 'Travel Lite' valt, waarvan ik dus zojuist een Category Blog pagina heb gemaakt.
Ik wil dus eigenlijk dat het blijft zoals het was (artikel opent in eigen omgeving), maar ik wil wel de Category Blog pagina behouden. Wat kan ik hieraan doen?
Thanks!
Discussie gesloten.
- fietsjunkie
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
31 jan 2017 15:12
Ik wil wat proberen, dus wilde mijn bericht aanpassen/verwijderen... lukt niet. Kan dus zijn dat de links niet werken in het bericht hierboven. Op zich blijft de vraag staan denk ik 
Thanks

Thanks
Discussie gesloten.
- fietsjunkie
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
31 jan 2017 15:25
Namens het Joomla!NL team heet ik je hartelijk welkom op dit forum.
ik weet niet hoe je home-pagina eerst was, maar dat is misschien van ondergeschikt belang.
De url volgt in principe altijd de menu-structuur. Vanuit je artikel van de riders links je naar het assortiment/lite item.
Die is ook opgenomen in het menu-item assortiment/lte.
Dus op zich is daar niets vreemds aan en logisch lijkt mij.
ik weet niet hoe je home-pagina eerst was, maar dat is misschien van ondergeschikt belang.
De url volgt in principe altijd de menu-structuur. Vanuit je artikel van de riders links je naar het assortiment/lite item.
Die is ook opgenomen in het menu-item assortiment/lte.
Dus op zich is daar niets vreemds aan en logisch lijkt mij.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
31 jan 2017 15:31 - 31 jan 2017 15:32
Thanks voor je antwoord en je hulp!
Ja, zoiets vermoedde ik al dat de url altijd de menu-structuur volgt.
Is het dan zo dat een en hetzelfde artikel vanuit verschillende pagina's een andere url krijgt?
Want voorheen linkte het artikel vanuit home dus naar een andere URL dan dat 'ie nu doet, sinds ik een category blog menu-item heb van de category waaronder het artikel valt. Dat maakt het wat verwarrend voor mij.
Ja, zoiets vermoedde ik al dat de url altijd de menu-structuur volgt.
Is het dan zo dat een en hetzelfde artikel vanuit verschillende pagina's een andere url krijgt?
Want voorheen linkte het artikel vanuit home dus naar een andere URL dan dat 'ie nu doet, sinds ik een category blog menu-item heb van de category waaronder het artikel valt. Dat maakt het wat verwarrend voor mij.
Laatst bewerkt 31 jan 2017 15:32 door fietsjunkie.
Discussie gesloten.
- fietsjunkie
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 1.054 seconden