Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
PHP 7
PHP 7
13 feb 2017 12:52
Sinds een paar maanden is de server waarop mijn website is gehost gemigreerd naar een andere server. Tevens is deze nieuwe server voorzien van PHP 7.
Nu blijkt dat mijn website daar niet mee kan werken. Op mijn vraag wat moet ik doen om te zorgen dat mijn website wel met PHP 7 kan werken kreeg ik geen bevredigend antwoord. Mijn vraag nu is, wat kan de oorzaak zijn dat mijn website niet kan werken met PHP 7.
Ik werk met Joomla 3.6.5
Nu blijkt dat mijn website daar niet mee kan werken. Op mijn vraag wat moet ik doen om te zorgen dat mijn website wel met PHP 7 kan werken kreeg ik geen bevredigend antwoord. Mijn vraag nu is, wat kan de oorzaak zijn dat mijn website niet kan werken met PHP 7.
Ik werk met Joomla 3.6.5
- Dirk1943
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
PHP 7
13 feb 2017 13:14
Dan heb je waarschijnlijk nog een extensie niet geupdate naar de meest recente versie.
Als je alles hebt bijgewerkt, dan is de kans dat alles goed werkt heel groot.
Biedt je provider overigens alleen PHP 7?
Kijk nog even goed of je niet terug kunt naar PHP 5.6
Als je alles hebt bijgewerkt, dan is de kans dat alles goed werkt heel groot.
Biedt je provider overigens alleen PHP 7?
Kijk nog even goed of je niet terug kunt naar PHP 5.6
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
PHP 7
13 feb 2017 13:27
Momenteel werk ik met PHP 5.6.
Het enige wat men aangaf dat het na verloop van tijd?? wel problemen zou geven als ik niet met PHP 7 zou kunnen werken.
Zijn er speciale extensies waar ik naar moet kijken of geld dat voor alle extensies.
Het enige wat men aangaf dat het na verloop van tijd?? wel problemen zou geven als ik niet met PHP 7 zou kunnen werken.
Zijn er speciale extensies waar ik naar moet kijken of geld dat voor alle extensies.
- Dirk1943
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
PHP 7
13 feb 2017 13:44
In principe moeten alle extensies inmiddels geschikt zijn voor PHP7.
Als het goed is zijn alle ontwikkelaars er ondertussen wel van op de hoogte dat ze hun extensie moeten updaten.
Aan jou nu de taak om alle geïnstalleerde extensies na te lopen en de versie te vergelijken met de versie op de website van de ontwikkelaar.
Als je alles hebt geupdate. zou je normaal gesproken goed op PHP7 moeten kunnen draaien.
Als het goed is zijn alle ontwikkelaars er ondertussen wel van op de hoogte dat ze hun extensie moeten updaten.
Aan jou nu de taak om alle geïnstalleerde extensies na te lopen en de versie te vergelijken met de versie op de website van de ontwikkelaar.
Als je alles hebt geupdate. zou je normaal gesproken goed op PHP7 moeten kunnen draaien.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.620 seconden