Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gebruikersvoorwaarden in het profiel
13 feb 2017 21:16
Hallo,
Als je in Joomla 3.6.5 (joomla - profiel aangezet) een gebruiker zichzelf laat aanmaken krijg je ook de velden om adres e.d. in te vullen. Onderin krijg je ook de vraag om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. De file met de algemene voorwaarden is hieraan gekoppeld, maar je kan deze voorwaarden tijdens het invullen van de gegevens volgens mij nergens lezen.
Het is natuurlijk wel mogelijk hier een apart menu voor aan te maken, maar het zou toch te lezen moeten zijn als ik mezelf opgeef als nieuw lid?
Kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie of kan men die file gewoon niet opvragen?
Groetjes, DIck.
Als je in Joomla 3.6.5 (joomla - profiel aangezet) een gebruiker zichzelf laat aanmaken krijg je ook de velden om adres e.d. in te vullen. Onderin krijg je ook de vraag om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. De file met de algemene voorwaarden is hieraan gekoppeld, maar je kan deze voorwaarden tijdens het invullen van de gegevens volgens mij nergens lezen.
Het is natuurlijk wel mogelijk hier een apart menu voor aan te maken, maar het zou toch te lezen moeten zijn als ik mezelf opgeef als nieuw lid?
Kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie of kan men die file gewoon niet opvragen?
Groetjes, DIck.
Discussie gesloten.
- DickieDick
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
14 feb 2017 08:18 - 14 feb 2017 08:19
Goeiemorgen,
Vrij verwarrend:
Vrij verwarrend:
Het bestand is daar gekoppeld zeg jij, dus ik neem aan dat er daar een duidelijke link oid staat? Zoja, dan is dat toch duidelijk genoeg voor je gebruikers. Maar in dat geval snap ik dan dus niet zo goed wat je precies wilt vragen.Onderin krijg je ook de vraag om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. De file met de algemene voorwaarden is hieraan gekoppeld, maar je kan deze voorwaarden tijdens het invullen van de gegevens volgens mij nergens lezen.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
Laatst bewerkt 14 feb 2017 08:19 door Juliank92.
Discussie gesloten.
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
14 feb 2017 17:15 - 14 feb 2017 17:18
Er staat dus geen link waar nieuwe gebruikers / leden de voorwaarden kunnen lezen...
Anders gezegd... Als je de vraag krijgt om akkoord te gaan met de voorwaarden, wil je die toch ook kunnen lezen? En dat kan dus niet.
Anders gezegd... Als je de vraag krijgt om akkoord te gaan met de voorwaarden, wil je die toch ook kunnen lezen? En dat kan dus niet.
Laatst bewerkt 14 feb 2017 17:18 door DickieDick.
Discussie gesloten.
- DickieDick
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
14 feb 2017 17:17 - 14 feb 2017 17:23
Ik kan het helaas reproduceren en heb tot nu toe nog geen oplossing of bugmelding hierover gevonden. Een mogelijke oplossing op joomla.org door een andere template te gebruiken, maar ik heb het al met Protostar en 2 andere templates getest en dat lijkt het probleem ook niet op te lossen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 14 feb 2017 17:23 door Astrid.
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
14 feb 2017 17:21
Dank je Astrid.
Het is een bugje die je via een (extra) menu-puntje op kan lossen, maar het zou leuk zijn als het dus op de 'nette manier' kan.
Ik wacht het wel even af... het heeft geen echte prioriteit bij mij.
Het is een bugje die je via een (extra) menu-puntje op kan lossen, maar het zou leuk zijn als het dus op de 'nette manier' kan.
Ik wacht het wel even af... het heeft geen echte prioriteit bij mij.
Discussie gesloten.
- DickieDick
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 1.170 seconden