Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Virtuemart categorie en artikel verwijzing

Virtuemart categorie en artikel verwijzing

22 feb 2017 17:20 - 23 feb 2017 09:17
#1
Beste,

het gaat over het volgende
op mijn website heb ik artikelen (behang) staan die zich in meerdere, 2, categorieën bevinden.
De categorieën zijn: "Behang overzicht" en het boeknaam waar het behang uit komt.
Als voorbeeld neem ik het behangboek ( "Eijffinger-PiP-III" )
Hier staan dus verschillende artikelen in die uit het collectieboek "Eijffinger-PiP-III" komen.
Nu zijn deze artikelen ook te vinden in de categorie ( "Behang overzicht" )
Hier staan alle artikelen van alle 'behangcollectieboeken' in.
Als je nu in het collectieboek"Eijffinger-PiP-III" staat kun je op het artikel klikken voor meer artikelgegevens (oa prijs enz.).
Als je op het eerste artikel klikt zie je dus artikelgegevens en onderaan het groene knopje "terug naar Eijffinger-PiP-III"
Klik je daarop gaat hij inderdaad terug naar het collectieboek"Eijffinger-PiP-III"
Als je op het eerste (en volgende) artikel klikt zie je de artikelgegevens en onderaan het groene knopje "terug naar Behang overzicht"
Dit is dus in alle collectieboeken. Zoals het eerste artikel is zoals ik het graag zou willen. Artikel bekijken en terug naar waar ik vandaan kom. Maar nu gaat hij dus, behalve de eerste, naar een andere categorie.

Het is een heel verhaal maar hoop dat het begrijpelijk is :side:
Edit Astrid: Ik heb je links aangepast omdat ze niet werkten.
Laatst bewerkt 23 feb 2017 09:17 door Astrid.
  • Pintor
  • Pintor's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20

Virtuemart categorie en artikel verwijzing

23 feb 2017 09:19
#2
Misschien dat iemand hier tegen hetzelfde probleem is aangelopen en een oplossing voor je heeft, maar dit soort vragen kan je het beste bij de makers neerleggen. Hier loopt er al een draadje over bijvoorbeeld.

Ik zou denk ik kort door de bocht het knopje "Terug naar (categorie)" met css verbergen. Je heb je categorieën toch al in de zijbalken en in je topmenu staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37111

Virtuemart categorie en artikel verwijzing

23 feb 2017 23:13
#3
OK,
bedankt voor je antwoord

laat dit onderwerp nog even openstaan met de hoop dat iemand anders ook dit probleem heeft (gehad) en misschien een andere oplossing heeft.

gr
  • Pintor
  • Pintor's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.895 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie