Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Ik kan niet meer inloggen op de backend
21 mrt 2017 17:55
Beste allemaal
Het lukt mij niet meer om in te loggen op de backend van mijn website. De domeinnaam werd geblokkeerd door Versio omdat hij gebruikt zou worden om spammail te versturen. Ik had nergens meer toegang toe. Na heen en weer gemail hebben ze een back-up van de website terug geplaatst en de domeinnaam gedeblokkeerd. Maar het lukt mij niet meer om in te loggen en veel hulp krijg ik niet van Versio. Ik hoop dat hier wel iemand is die mij kan helpen. Op de inlogpagina van het administratorgedeelte ( www.strohuis.be/administrator ) verschijnt een foutopsporingscontrole, maar ik begrijp helemaal niets van wat daar allemaal staat en ik heb geen flauw idee wat ik precies moet doen. Het zou heel fijn zijn als iemand hier eens naar wil kijken.
Vele groeten
Lieve
Het lukt mij niet meer om in te loggen op de backend van mijn website. De domeinnaam werd geblokkeerd door Versio omdat hij gebruikt zou worden om spammail te versturen. Ik had nergens meer toegang toe. Na heen en weer gemail hebben ze een back-up van de website terug geplaatst en de domeinnaam gedeblokkeerd. Maar het lukt mij niet meer om in te loggen en veel hulp krijg ik niet van Versio. Ik hoop dat hier wel iemand is die mij kan helpen. Op de inlogpagina van het administratorgedeelte ( www.strohuis.be/administrator ) verschijnt een foutopsporingscontrole, maar ik begrijp helemaal niets van wat daar allemaal staat en ik heb geen flauw idee wat ik precies moet doen. Het zou heel fijn zijn als iemand hier eens naar wil kijken.
Vele groeten
Lieve
Discussie gesloten.
- Lieve
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- Webneus 2
21 mrt 2017 18:02
Wat lukt er dan niet? Op het eerste scherm dat je ziet moet je aanvinken dat je geen robot bent en dan ga je gewoon naar je administrator login.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
21 mrt 2017 18:16
Je site draait op Joomla 3.3.6, dit is een verouderde versie
Momenteel zitten we al op 3.6.5, zorg dus zo snel voor de update!
Mocht je specifieke vragen hebben over het updaten, open dan een nieuw topic.

Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
21 mrt 2017 18:16
Elke keer als ik mijn gegevens ingeef, kom ik opnieuw op hetzelfde scherm. Ik ben zeker van mijn login en wachtwoord, maar ik geraak niet verder. Ik krijg trouwens ook geen melding dat mijn login of wachtwoord fout zou zijn. Als ik op "Inloggen" klik, krijg ik weer een leeg loginscherm te zien, met daaronder de analyse van de foutopsporingscontrole.
Discussie gesloten.
- Lieve
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- Webneus 2
21 mrt 2017 18:18
Ja, ik besef dat ik hoognodig moet updaten, maar ik kan niet aanmelden als administrator.
Discussie gesloten.
- Lieve
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
- Webneus 2
21 mrt 2017 18:25
Dan denk ik dat je een plugin hebt uitgeschakeld. Hier staan een paar afbeeldingen die je met je eigen database kunt vergelijken
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/5221...ar-backend-lukt-niet
forum.joomlanl.nl/forum/3-x-overige/5221...ar-backend-lukt-niet
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.830 seconden