Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost articles openen niet vanuit backend (admin) joomla 3.8.0.
articles openen niet vanuit backend (admin) joomla 3.8.0.
03 okt 2017 14:24
Als ik in backend als admin mijn articles van mijn website wil openen, dan krijg ik een 'witte pagina'. Geen foutmelding verder. Als ik dan terug ga naar het overzicht van mijn articles, is dat ene article dat ik poogde te openen 'vergrendeld' (kan natuurlijk gewoon ontgrendeld worden). Verder draait mijn website prima, ook andere dingen zoals media, modules enz... openen ook normaal. Maar het is natuurlijk wel heel lastig, want ik kan nu geen artikels meer wijzigen.
Het heeft heel waarschijnlijk niks met de update naar 3.8.0. te maken want het probleem is er zowel voor als na de update. En ook geprobeerd in meerdere browsers en ook dat maakt geen verschil.
Iemand een idee wat de oorzaak en wat de oplossing zou kunnen zijn ? Alvast Dank bij voorbaat.
Het heeft heel waarschijnlijk niks met de update naar 3.8.0. te maken want het probleem is er zowel voor als na de update. En ook geprobeerd in meerdere browsers en ook dat maakt geen verschil.
Iemand een idee wat de oorzaak en wat de oplossing zou kunnen zijn ? Alvast Dank bij voorbaat.
- clement
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 okt 2017 14:47
Dan ligt er waarschijnlijk een extensie dwars. Zet de foutrapportage eens op ontwikkeling. Misschien dat je dan iets meer te zien krijgt dan een witte pagina.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 okt 2017 15:34 - 03 okt 2017 17:49
Dat was alvast een goed begin. Ik krijg deze opmerkingen (zie hieronder), maar helaas ben ik wel teveel 'amateur' om nu echt te weten wat ik hiermee moet doen. Ik heb wel al de JCE plugins eens uitgezet en dan kan ik inderdaad de articles terug openen, maar heb ik helaas ook geen editor meer waardoor het dan toch nog moeilijk wordt om die articles aan te passen. Dus zou je me kunnen aangeven wat ik nu best doe ? Alvast bedankt
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemJCEMediabox has a deprecated constructor in /home/deb72538/domains/movelearning.com/public_html/plugins/system/jcemediabox/jcemediabox.php on line 32
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemAsyncTracking has a deprecated constructor in /home/deb72538/domains/movelearning.com/public_html/plugins/system/asynctracking/asynctracking.php on line 13
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemRegacymailing has a deprecated constructor in /home/deb72538/domains/movelearning.com/public_html/plugins/system/regacymailing/regacymailing.php on line 12
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Browser has a deprecated constructor in /home/deb72538/domains/movelearning.com/public_html/plugins/system/zt_visitor_counter/browser.php on line 19
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemFlowplayerReloaded has a deprecated constructor in /home/deb72538/domains/movelearning.com/public_html/plugins/system/flowplayerreloaded/flowplayerreloaded.php on line 21
Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/deb72538/domains/movelearning.com/public_html/plugins/system/flowplayerreloaded/flowplayerreloaded.php on line 29
Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/deb72538/domains/movelearning.com/public_html/plugins/system/flowplayerreloaded/flowplayerreloaded.php on line 32
- clement
- Nieuw op Joomla!NL
03 okt 2017 17:52
De enige JCE melding die je krijgt is van jcemediabox. Dus als JCE editor up to date is dan kan je die gerust aanzetten.
Het zijn eigenlijk geen meldingen die een wit scherm verklaren, maar ik zou voor de zekerheid eerst even alle plug-ins waar een melding over komt deactiveren.
Het zijn eigenlijk geen meldingen die een wit scherm verklaren, maar ik zou voor de zekerheid eerst even alle plug-ins waar een melding over komt deactiveren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 okt 2017 10:14
Als ik enkel de JCE mediabox blokkeer, dan blijft er toch een probleem met de editor. Daarom heb ik alles van JCE gedesinstalleerd en de JCE editor (laatste versie) terug geinstalleerd. En ja hoor, alles werkt terug zoals voorheen. Opgelost. Alvast erg bedankt voor de voorzet, want door de foutenrapportage op ontwikkeling te zetten ben ik er kunnen achterkomen dat het iets met JCE te maken had. Bedankt
- clement
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.629 seconden