Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Max upload size
Max upload size
24 okt 2017 21:37
Hallo,
Ik wens een bestand up te loaden in de Media Manager van 1,7 MB groot en dat lukt.
Een bestand van 2,2 MB lukt niet, omdat de Media Manager inderdaad vermeldt, na op de knop upload geklikt te hebben, dat de grootte beperkt is tot 2 MB. Waar kan ik dat aanpassen ?
Bovendien krijgen mijn Front-End gebruikers met rechten hoofdredacteur reeds de melding vanaf 1 MB. Deze melding:
Joomla 3.8.1
Dank voor uw info.
Ik wens een bestand up te loaden in de Media Manager van 1,7 MB groot en dat lukt.
Een bestand van 2,2 MB lukt niet, omdat de Media Manager inderdaad vermeldt, na op de knop upload geklikt te hebben, dat de grootte beperkt is tot 2 MB. Waar kan ik dat aanpassen ?
Bovendien krijgen mijn Front-End gebruikers met rechten hoofdredacteur reeds de melding vanaf 1 MB. Deze melding:
. Waar kan ik dit voor de Front-end gebruikers aanpassen ?File size exceeds the maximum allowed size of 1024 KB
Joomla 3.8.1
Dank voor uw info.
- Luk
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
Max upload size
24 okt 2017 22:17 - 24 okt 2017 22:18
Gebruik je toevallig JCE editor en heb je daar aparte profielen? Dan zou je het daar moeten zoeken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 24 okt 2017 22:18 door Astrid.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Max upload size
24 okt 2017 22:30
Goedenavond Astrid,
Dank voor uw reactie.
Ik gebruik enkel het Default profiel van JCE en zie daar bij:
>>Editor Parameters >> File system >> UploadFile Size (KB): 1024 MB en ernaast staat
En bij >> Plugin Parameters >> File system >> Upload File Size (KB) staat niets ingevuld en ook daar ernaast
M.a.w. dit zou de verklaring kunnen zijn waarom mijn Front-End user bij bewerken van een artikel maar max. 1 MB kan uploaden.
Waar kan/mag ik dit in JCE aanpassen ?
Deze 2048 KB is m.i. een parameter van php, deze heb ik teruggevonden bij de instellingen van php
Dank voor uw info.
Dank voor uw reactie.
Ik gebruik enkel het Default profiel van JCE en zie daar bij:
>>Editor Parameters >> File system >> UploadFile Size (KB): 1024 MB en ernaast staat
. Maar de 1024 MB staat in het grijs en kan ik niet aanpassen, dit blijkt de default te zijn.Your server's maximum upload size : 2048 KB
En bij >> Plugin Parameters >> File system >> Upload File Size (KB) staat niets ingevuld en ook daar ernaast
Your server's maximum upload size : 2048 KB
M.a.w. dit zou de verklaring kunnen zijn waarom mijn Front-End user bij bewerken van een artikel maar max. 1 MB kan uploaden.
Waar kan/mag ik dit in JCE aanpassen ?
Deze 2048 KB is m.i. een parameter van php, deze heb ik teruggevonden bij de instellingen van php
. Kan ik die zelf ergens aanpassen, of is dit voor mijn hoster ?upload_max_filesize = 2 MB
Dank voor uw info.
- Luk
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Max upload size
24 okt 2017 22:43
Excuus, haast en spoed...ik kan de grijze waarde van 1024 MB wel aanpassen, maar dus tot maar tot max. 2048 MB.
Vraag blijft dus waar ik die limiet van 2048 MB ( PHP ) kan verhogen.
Vraag blijft dus waar ik die limiet van 2048 MB ( PHP ) kan verhogen.
- Luk
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Max upload size
24 okt 2017 22:50
Áls dat de instelling van de server is, dan kan je het beste bij je hoster informeren.

Overigens is het wel aan te bevelen om afbeeldingen te verkleinen voordat je ze upload. Dus 1MB is eigenlijk al veel te groot voor een afbeelding.

Overigens is het wel aan te bevelen om afbeeldingen te verkleinen voordat je ze upload. Dus 1MB is eigenlijk al veel te groot voor een afbeelding.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.990 seconden