Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleempje met reCAPTCHA tekst breezingforms
22 apr 2018 13:59
Hallo,
ik heb een probleempje met breezingforms, het lijkt niet te willen updaten na een aanpassing.
Mensen raken nogal verward door de tekst: "Neem a.u.b. de code over" bij ons reserveringsformulier: www.njoyz.nl/2014-05-16-21-45-16/reseveren-koopavondmenu terwijl ze eigenlijk alleen maar het recaptcha boxje aan moeten vinken. Maar de tekst aanpassen gaat dan wel, het slaat alleen niet op, Andere aanpassingen lijken ook niks te doen. Ik vraag me af wat ik fout doe. Het enige dat ik wil doen is de tekst van "Neem a.u.b. de code over" veranderen naar "Vink a.u.b. de box aan".
Ik probeer deze aanpassing te doen via Componenten -> BreezingformsPro -> Manage forms.
Zelfs het volledig wissen van deze optie is niet mogelijk.
Ik hoor graag wat de oplossing hiervoor is!
Thanks!
ik heb een probleempje met breezingforms, het lijkt niet te willen updaten na een aanpassing.
Mensen raken nogal verward door de tekst: "Neem a.u.b. de code over" bij ons reserveringsformulier: www.njoyz.nl/2014-05-16-21-45-16/reseveren-koopavondmenu terwijl ze eigenlijk alleen maar het recaptcha boxje aan moeten vinken. Maar de tekst aanpassen gaat dan wel, het slaat alleen niet op, Andere aanpassingen lijken ook niks te doen. Ik vraag me af wat ik fout doe. Het enige dat ik wil doen is de tekst van "Neem a.u.b. de code over" veranderen naar "Vink a.u.b. de box aan".
Ik probeer deze aanpassing te doen via Componenten -> BreezingformsPro -> Manage forms.
Zelfs het volledig wissen van deze optie is niet mogelijk.
Ik hoor graag wat de oplossing hiervoor is!
Thanks!
Discussie gesloten.
- Xaleah
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
22 apr 2018 14:32 - 22 apr 2018 14:33
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 22 apr 2018 14:33 door Jelle.
Discussie gesloten.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
22 apr 2018 22:28
Hmm, het is inmiddels gelukt, deels, ik moest 2x opslaan, binnen breezingforms EN nog een keer op joomla zelf, dat had ik gemist
.
Ik heb inmiddels de reCaptcha verwijderd en vervangen voor een Captcha simpelweg omdat ik iets van codes nodig had om de reCaptcha werkend te maken en had geen flauw idee wat hiermee bedoeld wordt, ik denk dat dit ook prima is voor een reserveringsformulier. Zo niet dan hoor ik dat alsnog graag, maar buiten dat om is het probleem voor nu opgelost!

Ik heb inmiddels de reCaptcha verwijderd en vervangen voor een Captcha simpelweg omdat ik iets van codes nodig had om de reCaptcha werkend te maken en had geen flauw idee wat hiermee bedoeld wordt, ik denk dat dit ook prima is voor een reserveringsformulier. Zo niet dan hoor ik dat alsnog graag, maar buiten dat om is het probleem voor nu opgelost!
Discussie gesloten.
- Xaleah
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
22 apr 2018 23:58
Fijn dat het gelukt is.
Om het forum overzichtelijk te houden maak voor je andere vraag een nieuwe topic aan in het juiste forum onderdeel.
Dan sluiten we deze topic.
Om het forum overzichtelijk te houden maak voor je andere vraag een nieuwe topic aan in het juiste forum onderdeel.
Dan sluiten we deze topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.917 seconden