Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost alternatief voor tabellen
alternatief voor tabellen
30 jul 2018 11:30
Hallo,
Ik heb een opsomming gemaakt met tabellen:
twee kolommen en 6 rijen.
Ik vind het echter niet mooi uitzien. Ik zoek daarom een alternatief. Ik denk iets aan een soort labels of iets dergelijks. Als het er maar grafisch mooi uitziet.
Dus wanneer iemand een module of plugin hier voor weet dan houd ik mij aanbevolen.
Ik heb een opsomming gemaakt met tabellen:
twee kolommen en 6 rijen.
Ik vind het echter niet mooi uitzien. Ik zoek daarom een alternatief. Ik denk iets aan een soort labels of iets dergelijks. Als het er maar grafisch mooi uitziet.
Dus wanneer iemand een module of plugin hier voor weet dan houd ik mij aanbevolen.
Discussie gesloten.
- artwido
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
-
30 jul 2018 11:48
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je handig bent met html om divs te maken en css om het te stijlen, dan is dat vele malen mooier dan de ouderwetse tabellen.
Die ouderwetse tabellen zijn ook niet responsive. Ze schalen dus niet meer op een tablet of mobiel.
Onlangs kwam ik Price List van Joomill tegen. Mogelijk is dit wel iets wat past bij jouw vraag.
www.joomill-extensions.com/extensions/price-list-component
Ik heb uiteindelijk voor de betaalde variant gekozen, maar ook de gratis variant voldoet volgens mij al aan jouw wensen.
Als je handig bent met html om divs te maken en css om het te stijlen, dan is dat vele malen mooier dan de ouderwetse tabellen.
Die ouderwetse tabellen zijn ook niet responsive. Ze schalen dus niet meer op een tablet of mobiel.
Onlangs kwam ik Price List van Joomill tegen. Mogelijk is dit wel iets wat past bij jouw vraag.
www.joomill-extensions.com/extensions/price-list-component
Ik heb uiteindelijk voor de betaalde variant gekozen, maar ook de gratis variant voldoet volgens mij al aan jouw wensen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
30 jul 2018 13:03 - 30 jul 2018 13:03
Dank je voor de tips! ga daar zeker mee aan de slag. Zelf proberen, maar zeker even kijken naar dat component.
Dat tabellen niet reponsive zijn valt wel mee. Ik verander in de bron de breedte van aantal pixels naar 100% en dan past het zich netjes aan wanneer ik kijk op mijn mobiel.
maar het uitlijnen, waar ik juist de tabellen voor gebruik is gewoon vaak een ramp.
maar nu ik kan ik ieder geval verder kijken. bedankt!
Dat tabellen niet reponsive zijn valt wel mee. Ik verander in de bron de breedte van aantal pixels naar 100% en dan past het zich netjes aan wanneer ik kijk op mijn mobiel.
maar het uitlijnen, waar ik juist de tabellen voor gebruik is gewoon vaak een ramp.
maar nu ik kan ik ieder geval verder kijken. bedankt!
Laatst bewerkt 30 jul 2018 13:03 door artwido.
Discussie gesloten.
- artwido
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
-
30 jul 2018 15:55
Graag gedaan.
Dan sluit ik dit topic.
Mocht je nog andere vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan.
Dan sluit ik dit topic.
Mocht je nog andere vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.949 seconden