Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

The server returned an invalid JSON response en E80606 Opgelost !

The server returned an invalid JSON response en E80606 Opgelost !

02 aug 2018 11:09
#1
Hallo...ter info!

Op 4 juli 2018 heb ik op dit forum het onderwerp geplaatst: The server returned an invalid JSON response. Deze melding verscheen wanneer ik in een artikel een afbeelding wilde plaatsen. Tevens stond er op elke pagina het nummer: E80606. (op de site linksboven maar ook op alle backend pagina's.
Ook de vraag over dat nummer (E80606) had ik in een apart onderwerp geplaatst. Dat die 2 problemen verband met elkaar hadden vermoedde ik wel maar je kunt nu eenmaal maar 1 probleem tegelijk behandelen.
Inmiddels heb ik de "dader" van dit probleem ontdekt maar het toont maar weer eens aan hoe lastig het kan zijn een probleem op te sporen.
Wat is het geval: Ik heb een 10 tal joomla websites in onderhoud. Deze draaien allemaal op de zelfde server en worden allemaal geüpdate. In juni 2018 heb ik op alle sites de plug-in EUCookieDirectiveLite geïnstalleerd. Deze plug-in (b)leek op alle sites te werken. Pas toen ik enkele weken daarna op enkele sites artikelen ging publiceren bleken er een paar sites bovenstaand probleem te geven. Opmerkelijk is dus wel dat andere sites (waar deze plug-in ook was geïnstalleerd) de melding "The server returned an invalid JSON response" en E80606 niet had.
Door de plug-in EUCookieDirectiveLite uit te schakelen op de sites waar het probleem zich voor deed was de melding:"The server returned an invalid JSON response" en het nummer E80606 verdwenen. Op deze sites werkt de popup over de Privacy verklaring dus niet....
  • bruno-01
  • bruno-01's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 131

The server returned an invalid JSON response en E80606 Opgelost !

02 aug 2018 12:32
#2
Dank je wel voor de terugkoppeling. Graag in het vervolg even via de knop "Rapporteer dit" en verzoek indienen om het betreffende draadje ter heropenen, zodat je je reactie daar toe kunt voegen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.310 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie