Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost mp3 pakt nieuwe pagina ipv bij artikel
mp3 pakt nieuwe pagina ipv bij artikel
03 okt 2018 17:25
Hallo,
Even een vraag. ik zet vaker enkele mp3 bestanden in een artikel. Het is geen video, het is alleen de mp3 die ik wil laten horen. Maar dit keer staat de audio als "foutmelding" in het artikel. Klik ik erop, dan word ik naar een nieuwe pagina geleid waar de mp3 op staat.
Ik werk met allvideo
Hoe kan ik die gewoon in het artikel houden? Weet iemand dat?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Even een vraag. ik zet vaker enkele mp3 bestanden in een artikel. Het is geen video, het is alleen de mp3 die ik wil laten horen. Maar dit keer staat de audio als "foutmelding" in het artikel. Klik ik erop, dan word ik naar een nieuwe pagina geleid waar de mp3 op staat.
Ik werk met allvideo
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Hoe kan ik die gewoon in het artikel houden? Weet iemand dat?
Alvast bedankt voor het meedenken.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
03 okt 2018 19:23
Wat voor code gebruik je?
Met de mp3=-tags? Zoals hieronder?
Met de mp3=-tags? Zoals hieronder?
Code:
{mp3}........{/mp3}
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
03 okt 2018 20:09
Hallo Woody4u
Ja, die code heb ik gebruikt.
Na veel proberen ben ik nu iets verder. Ik ben via dat "kettinkje" link naar de audio gegaan. Deze geselecteerd. Toen nog eens de letterlijke naam van de file in de Link tekst met de code zoals jij beschreef. {mp3}letterlijkebestandsnaam{/mp3} en toen op enter gedrukt.
De player balk wijzigde van foutmelding dat het geen video kon laden naar een driehoekje en bleef bij aanklikken bij het artikel, en ging niet naar een nieuwe pagina. Dat is dus nu gewonnen. Maar de "displayed" icoontjes zijn helaas niet zichtbaar. Die worden pas zichtbaar als het begint af te spelen.
Het nodigt zo niet uit om erop te klikken. Want ja.. het is gewoon een zwarte balk nu met een driehoek.
Ja, die code heb ik gebruikt.
Na veel proberen ben ik nu iets verder. Ik ben via dat "kettinkje" link naar de audio gegaan. Deze geselecteerd. Toen nog eens de letterlijke naam van de file in de Link tekst met de code zoals jij beschreef. {mp3}letterlijkebestandsnaam{/mp3} en toen op enter gedrukt.
De player balk wijzigde van foutmelding dat het geen video kon laden naar een driehoekje en bleef bij aanklikken bij het artikel, en ging niet naar een nieuwe pagina. Dat is dus nu gewonnen. Maar de "displayed" icoontjes zijn helaas niet zichtbaar. Die worden pas zichtbaar als het begint af te spelen.
Het nodigt zo niet uit om erop te klikken. Want ja.. het is gewoon een zwarte balk nu met een driehoek.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
04 okt 2018 08:23
Dat is zo te zien een bekend
probleem
met de laatste versie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
04 okt 2018 10:29 - 04 okt 2018 10:30
Hallo Astrid,
Ik heb deze code in de custom css kunnen zetten
Er staat nog een andere code die ik in de source.php zou moeten zetten maar ik vind helaas deze source.php niet.
ik zie ook bij de overrides niet de plugin allvideo waar ik een code in zou kunnen zetten.
Had alles in custom.css gezet maar dat werkt dus ook niet.
Zit inderdaad een bug in deze versie.
Ik heb deze code in de custom css kunnen zetten
Code:
.avAudio .avPlayerContainer .avPlayerBlock > div {min-width:100%!important;width:100%!important;height:84px!important;}
Er staat nog een andere code die ik in de source.php zou moeten zetten maar ik vind helaas deze source.php niet.
ik zie ook bij de overrides niet de plugin allvideo waar ik een code in zou kunnen zetten.
Had alles in custom.css gezet maar dat werkt dus ook niet.
Zit inderdaad een bug in deze versie.
Laatst bewerkt 04 okt 2018 10:30 door inef1.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
04 okt 2018 10:43
De hoogte kan je gewoon bij de plugin instellingen ingeven.
source.php staat hier:
source.php staat hier:
/plugins/content/jw_allvideos/jw_allvideos/includes
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
04 okt 2018 18:08
Hoi Astrid,
Had die extra wijziging in de source.php geplaatst maar toen ging mijn website op "wit". Heb het weer verwijderd. Dus dat zal de oplossing niet kunnen zijn.
De mp3 blijft nu wel bij het artikel op de pagina maar klik je er 2x op dan gaat ie weer naar een nieuwe pagina. Dat is niet de bedoeling.
De bezoeker wordt zo in verwarring gebracht.
Wat is wijs. Moet het morgen aanleveren.
Had die extra wijziging in de source.php geplaatst maar toen ging mijn website op "wit". Heb het weer verwijderd. Dus dat zal de oplossing niet kunnen zijn.
Code:
$clapprEmbed = "
...
hideMediaControl: !{JWPLAYER_CONTROLS},
...
$clapprEmbedRemote = "
...
hideMediaControl: !{JWPLAYER_CONTROLS},
...
De mp3 blijft nu wel bij het artikel op de pagina maar klik je er 2x op dan gaat ie weer naar een nieuwe pagina. Dat is niet de bedoeling.
De bezoeker wordt zo in verwarring gebracht.
Wat is wijs. Moet het morgen aanleveren.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
04 okt 2018 18:16
4.8.0 verwijderen en 4.7.0 installeren.
Of voor je audiobestanden gebruik maken van mp3 browser fork.
Of voor je audiobestanden gebruik maken van mp3 browser fork.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
04 okt 2018 18:35
Tja, ik wil heel graag die 4.7 downloaden maar ik kan hem nergens vinden. Die mp3 browser fork lijkt goed maar helaas niet voor mijn project. Enige optie is het net afstruinen om die allvideo 4.7 ergens te vinden. Op hun website staat het nergens. Tenminste, ik zie het niet...
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
04 okt 2018 18:44
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.907 seconden