Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

artikel op slot

artikel op slot

10 sep 2019 15:32
#37
Ik heb bij de webhost nagevraagd of die een beperking op de grootte van een artikel heeft, maar dat is niet zo. Het moet ergens in Joomla zitten. Als ik het artikel in twee splits gaat het met beide artikelen goed. Dus in het artikel zelf zit geen fout. Het moet iets met de grootte van het artikel te maken hebben.

artikel op slot

10 sep 2019 16:07
#38
Het is geen Joomla probleem. Ik heb je eerder al de beperking van de database aangegeven qua aantal tekens per record en dat is veel meer dan dat je nodig hebt. Ik tast ook in het duister. Heb je al eens een andere browser of een andere editor geprobeerd? Zijn alle gebruikte extensies up-to-date?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

artikel op slot

10 sep 2019 16:26
#39
Goed idee. Ik heb het even geprobeerd met een andere editor (Tiny MCE0 en een andere browser (Googlr Chrome) maar allebei helpt niet. Het blijft hetzelfde.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.112 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie