Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Contactpersonen in menu Item niet zichtbaar.
Contactpersonen in menu Item niet zichtbaar.
01 apr 2021 10:59 - 01 apr 2021 11:24
Hallo,
Ik weet niet of ik hier op de goede plek ben maar ik zal toch even mijn vraag stellen en dan hoor ik wel vanzelf als het niet zo is.
Ik heb het volgende probleem ik wil voor mijn club een pagina maken met leden die in het bestuur zitten.
Joomla heeft standaard een contact personen component daarvoor geloof ik.
Nu is het zo dat als ik in contact personen een Categorie maak en de daarbij behorende personen dat gaat dan goed,
maar op het moment dat ik een nieuw menu maak in het hoofd menu en ik een nieuw menu item aanmaak ik daarin een nieuw menu item moet selecteren en dat daar dan contactpersonen hoort te staan maar gek genoeg staat er bij mij niks. Kan iemand mij hiermee helpen.
Ik heb een bijlage meegestuurd om te laten zie wat ik bedoel.
Hieronder het voorbeeld wat ik van het document heb gehaald.
Ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen?
02 Menu-item aanmaken
We hebben de contactpersoon aangemaakt, maar dit is niet direct zichtbaar op de site. Daarvoor moeten we het ontsluiten via een menuitem. Ga naar het sitemenu en voeg een nieuw menu-item toe met de titel ‘Contact’. Ook voor het contactpersonencomponent zijn meerdere menuitemtypes beschikbaar. We kiezen we voor Contactpersonen > Enkel contactpersoon.
Sorry vergeten erbij te vermelden:
Ik heb Joomla 3.9
Mijn URL is www.vidacore.nl
Versie van extensie weet ik niet
Ik weet niet of ik hier op de goede plek ben maar ik zal toch even mijn vraag stellen en dan hoor ik wel vanzelf als het niet zo is.
Ik heb het volgende probleem ik wil voor mijn club een pagina maken met leden die in het bestuur zitten.
Joomla heeft standaard een contact personen component daarvoor geloof ik.
Nu is het zo dat als ik in contact personen een Categorie maak en de daarbij behorende personen dat gaat dan goed,
maar op het moment dat ik een nieuw menu maak in het hoofd menu en ik een nieuw menu item aanmaak ik daarin een nieuw menu item moet selecteren en dat daar dan contactpersonen hoort te staan maar gek genoeg staat er bij mij niks. Kan iemand mij hiermee helpen.
Ik heb een bijlage meegestuurd om te laten zie wat ik bedoel.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Hieronder het voorbeeld wat ik van het document heb gehaald.
Ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen?
02 Menu-item aanmaken
We hebben de contactpersoon aangemaakt, maar dit is niet direct zichtbaar op de site. Daarvoor moeten we het ontsluiten via een menuitem. Ga naar het sitemenu en voeg een nieuw menu-item toe met de titel ‘Contact’. Ook voor het contactpersonencomponent zijn meerdere menuitemtypes beschikbaar. We kiezen we voor Contactpersonen > Enkel contactpersoon.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Sorry vergeten erbij te vermelden:
Ik heb Joomla 3.9
Mijn URL is www.vidacore.nl
Versie van extensie weet ik niet
- costa10
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
01 apr 2021 11:25
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat je de laatste Joomla versie hebt (3.9.25)? Zo ja, ga naar componenten Joomla!update en installeer de core bestanden opnieuw. Ga dan naar Extensies - Beheren - Database en repareer de database.
Ik neem aan dat je de laatste Joomla versie hebt (3.9.25)? Zo ja, ga naar componenten Joomla!update en installeer de core bestanden opnieuw. Ga dan naar Extensies - Beheren - Database en repareer de database.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 apr 2021 11:35 - 01 apr 2021 11:36
Hallo Astrid,
Bedankt voor het van harte welkomen en ik wil daarbij meteen even zeggen dat het is gelukt dank je we.
Het probleem kan worden gesloten wat mij betreft.
Met vriendelijke groet,
Victor
Bedankt voor het van harte welkomen en ik wil daarbij meteen even zeggen dat het is gelukt dank je we.
Het probleem kan worden gesloten wat mij betreft.
Met vriendelijke groet,
Victor
- costa10
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
01 apr 2021 12:11
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer

Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.920 seconden